Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
sassa... känns snarare som det är ett spök när jag mixtrat med det lite... är ju mörkare och väldigt vagt.. men ge inte upp hoppet
man är ju lite galen som sitter o filurar på om jag ska ta ett test ha ha..
Alltså OM det är positivt så kan jag absolut inte lita på det eftersom jag fortfarande har hcg efter ägglossningssprutan kvar i blodet.....å andra sidan är det negativt så vet jag att jag kan lita på ett plus om jag får ett i övermorgon typ ha ha....
Vilka i-landsproblem......
Vore roligt iofs och få se ett plus på stickan...bara för att veta hur det ska se ut ha ha hah a
jag menar.. omvandlar man till en "normal" cykel så är jag idag bara 4 dagar efter ägglossning iaf........så varför testa överhuvudtaget?
oookej.... jag testade
ooch tja... vad säger ni?? Visst är det ett mycket svagt streck där.. har förstärkt lite med datorn för strecket syntes inte så bra med min skit-mobil-kamera...
Nu SKA det ju vara ett streck där pga sprutan... men om det är sååå svagt så måste det väl ändå betyda att sprutan är på väg ut ur kroppen rejält så OM jag skulle testa...säg....tisdag så kan jag ropa hurra om det skulle vara positivt?? Eller vad tror ni?