• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop skrev 2012-02-21 07:54:03 följande:
    Ville bara berätta att jag ligger med dropp nu... Mina värden är inte bra,o jag är helt uttorkad...
    Så ni som mår dåligt,vänta inte för länge innan ni söker hjälp...
    Men bebis växer och mår bra,o de är huvudsaken...
    Hoppas jag når en vändning nu... Kommer bli kvar 1-2 dygn kan bli mera,beroende på hur kroppen tar upp droppet....      
    Bra du får hjälp och att bebis mår bra, nu är det du som ska ta vara på dig och se till att bli bra!
  • Hoppas 2012
    Nu är jag tillbaka efter mitt VUL.
    Graviditeten sitter på helt rätt ställe och ser fullt normal ut.
    Dessutom såg dom att det finns ett pytte, pyttelitet hjärtat som slår där inne. :D
    Underbart!

Knasten - kan inte se de bilderna de lagt ut åt dig?!
    Radioactiive skrev 2012-02-21 12:47:20 följande:
    Någon av er tjejer här inne som käkar bisolvon?
    Köpte igår, glömde ta idag på dag 2 men kommer ta imorgon.
  • Hoppas 2012
    Hallonbilar skrev 2012-02-21 13:26:09 följande:
    missfall för mig del, aldrig min tur käns det som, är så jävla ledsen, har handlat test efter test 4 pos och nu har jag inte ens råd med äl eller tester, jag VILL injte ge upp på riktigt men nu vill jag bara dö, trodde verkligen jag var gravid nu, hcg visade missfall, och  jag blöder ju smärtfritt men klumpar nu, måår så jävla dålight nu
    Verkligen ledsen för din skull. Kan inte ens sätta mig in i hur det känns.
    Kram
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-02-21 13:42:56 följande:
    jag äter nu 3 tab om dagen.

åt de då vi försökte med både 1:an och tvåan o blev gravida =)
    Börjar med bisolvon imorgon på dag 3 (glömde ta idag hihi)
    OM man nu har "vanligt" sekret, förstör då bisolvon detta o gör det för tunt?
  • Hoppas 2012
    LiaDiza skrev 2012-02-21 20:58:59 följande:
    Okej, jag provar att ladda upp en bild på mitt gravtest som jag tog idag 6 dagar efter äl. Hjälper ni mig att analysera? Det måste väl vara för tidigt? Har som sagt en kort cykel på 20-22 dagar så jag vet inte ja men jag skulle bli väldigt glad om ni hjälpte mig att kolla och tänka och tycka =)

Ser bra ut!
  • Hoppas 2012
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 07:43:20 följande:
    tack tjejer, jag vet att ni har rätt och ändå letar man halmstrån, fast man vet :(

jag vill att ni ska veta att alla av er är fantastiska omtänksamma underbara människor, ni stöttar och finns alltid där för alla, från botten av mitt hjärta, tack tjejer, det ni gett mig under all denna tid och nu när det är mf, betyder världen för mig!

jag kunde inte önska mig bättre lojalare sällskap än er, jag får mer stöd av er än min man, han kan ju inte sätta sig in i detta lika väl som vi, och efter allt vi gått igenom vill jag säga, jag älskar er! ni är underbara människor och ska vara stolta över etran empati och medkänsla kram! 
  • Hoppas 2012
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 14:02:19 följande:
    jag vet det vännen, men nu får jag ju inte ens ett barn, han blev ju glad över aborten, ingen kram ingen tröst bara tystnad samt sökte lgh samma dag. hoppas ni inte tycker jag var dum som kastade ut han, man leker faktiskt inte med ngn som vill ovh har blivit lovad barn samt försökt över ett år, jag känner min man, när han säger att han inte ens älskar mig längre då är det inte chock, jag vet bara inte vad jag ska göra, känner mig så jävla ensam och förstörd

Hallonbilar skrev 2012-02-22 14:04:19 följande:
    tack alla för era fina svar <3 bara så tungt nu, nej inte som klar blixt han har aldrig kunnat prata riktigt utan är tyst tills han briserar, jag vill ju inte heller dra ner er med min skit, ni ska ju vara lyckliga och inte dras ner.

men tack för de fina orden, verkligen

Nu känner inte jag din man, men det låter oerhört känslokallt!
    Jag förstår du behöver kanske vara själv men du ska veta att vi alla finns här för dig, när du orkar och vill!

Du dra INTE ner oss, här ska man väl ventilera både bra och dåliga saker!

Kram
  • Hoppas 2012
    nej tyvärr vill jag inte ha det så här längre, jag förtjänar så mkt bättre, i morgon tittar jag på en ny lgh!
    han tar sig ju själv utrymme genom att hålla sig i andra rrum och inte tala alls med mej, så jag vet inte vad som pågår.
    när han väl kommer och säger ngt är det bara fruktanskvärda elakheter och pers angrepp, jag kan personligen aldrig förlåta han att han sa att han var glad över missfallet, jag är värd så mkt mer!!!!

Jag hade heller inte kunnat förlåta någon som sa att han var glad över missfallet, usch att säga så!
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-02-22 15:50:32 följande:
    TJEJER HJÄLP!

Jag går runt här och lullar och tänker inte ens på graviditet, kände när jag vaknade i morse att mitt ena bröst är dubbelt så stort som det andra (utan överdrift) som en uppblåst ballong och går inte att röra. Det andra är typ som vanligt...

Kom till jobbet och tänkte att det går väl över.. Ringde ändå vårdguiden för att höra om jag ska boka en tid imorgon på en vårdcentral eller ej. Hon ville att jag skulle komma in ikväll?? Kan du va gravid frågade hon mig? Ehh nej sa jag. Okej senaste mens säger kvinnan då? Ehhh ja den skulle ju kommit typ igår eller idag. Haha hon bara skrattade. Nu blir jag jättenervös....
    Men oj...du måste testa hihi. men eftersom ni inte träffast under ÄL veckan borde det ju vara omöjligt men vem vet =)
    Du kanske hade tidigare eller senare ÄL än du tror?!
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-02-22 16:04:23 följande:
    Haha nej men precis det är ju därför jag svarade henne att det var omöjligt och då menade hon att det kan man aldrig veta. Tänkte att jag skulle berätta "vi som testar ihjäl oss vi vet" haha!

Nej men det är en ren omöjlighet, ville bara berätta för er ändå, blev ju så paff och sitter här med en vattenmelon i bh´n!!!!!!! Hjärta
    Klart du ska berätta!
    Köp ett test nu gumman!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester