• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissMollis skrev 2011-12-28 12:22:11 följande:

ser ngt men mkt svagt ser ut som en mörkare skugga mitt i iaf, jag hoppas det smäller till o blir starkare snart :)

tycker oxå se mig nått men varför kan det inte bli starkare. börjar bli otålig nu
  • alexander2011

MissMollis skrev 2011-12-28 12:30:13 följande:

du har ju sagt att du plussat sent förut så jag tror stenhårt på den teorin, för ngt är det ju som ger de där svaga, jag får inte spökstreck man kan fota på teslagret, då e det bara mina ögon som tror sig se streck på dem inte kameran :P

förresten hur ser de ut i genomlysning? blir de starkare då? Innan ett mf ja hade i aug fick jag bara jättesvaga streck på testlagrets, men i genomlysning ploppa de fram lixom :o

jätte svårt o få med men jag ser igentligen ett vitt o en bredvid så jag vet inte vad jag ska gå efter Rynkar på näsan

jätte svårt att få med på bild men jag ser i verkligeheten ett sträck 
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-28 14:33:53 följande:
    Carmat måste kolla ikväll e borta nu o har ingen dator bara mobilen. Ser bättre från datorn :)

Solig
  • alexander2011
    Mentos skrev 2011-12-28 15:42:52 följande:
    Jag har testat negativt med testlagrets gravtest ÄL+6 el 7 dagar? Visst är de extra känsliga, men det kanske ändå är för tidigt. Vad tror ni?
    ja det kan vara tidigt. jag använder det o är en av dom som plusar senare medans en del kan plusa jätte tidigt. avvakta du :) du har massa dagar kvar
  • alexander2011
    Eddies skrev 2011-12-28 16:33:55 följande:
    JAG ÄR SÅ JÄVLA GRAVID !!! Äntligen .. så lycklig !!!!!

GRATTIS ååhhh vad skoj :) smitta av lite till mig oxå hihihi
  • alexander2011

skrutt: nu då. försökte ta ett bättre kort
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-28 19:33:47 följande:
    Carmat ser något svagt på dina tester från idag

Solig men såhär var det för en vecka sen oxå, men jag hoppas
  • alexander2011

såhär ser det ut nu testet från imorses
  • alexander2011

jennie jag ser nått på 4:e bildenSolig

• alexander2011
    LitetBus skrev 2011-12-28 19:53:22 följande:
    Tack snälla ni! Vågar knappt tro det så imorgon är det jag som hänger på låset till Apoteket för att inhandla ett digitalt!

Jag har haft flera symptom men mycket påminner om sådana jag har innan mens.

det är oftast så det är och det är svårt o skilja på om man ska få mensen eller är gravid. så tyckte jag ialla fall. flera ggr har jag känt som att- nu kommer mensen. så springer man till toa men nääää
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester