• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Haft neg Äl+8 +9 +10+11.... Inte en tillstymmelse till plus. Så jag sket i att testa i morse till och med. Men började söka på blödningar på internet och ett hopp tändes så åkte hem och testade.

Kan bara inte greppa riktigt.. Tror liksom inte på det...

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 26/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    alexander2011 skrev 2012-08-24 21:46:43 följande:

Tror absolut att du är gravid.s er ut så. jag däremot är inte det. blöder som en vanlig mensblödning men har jävligt ont just på vänster sida av magen vid äggstocken. mer än vanligt asså. kan det vara så?
    och du har testat neg? För när jag sökte idag verkar det vara MÅNGA so får blödningar nån dag innan BIM som sig visar sig vara gravida.... och blödningarna kan tydligen variera...

Men har du fått neg test så finns det nog inte så mkt mer än att det är just mens.

Att jag testade va liksom för att jag verkligen ville få ett avslut.
  • viochdu
    alexander2011 skrev 2012-08-24 21:48:58 följande:

Ok :) blev så förvånad bara. är rätt skönt faktiskt att cykeln har repat sig nu efter förlossningen. grabben fyllde 1 år för 2 dagar sedan :)

ska till gyn den 29:e bara för att kika o se så allt står rätt till. tog ju inte så lång tid sist gång men iofs. det kan ta lång ti o bli gravid men eftersom jag lyckades 1:a gången på första försöket och andra gången på 3:e försöket så undrar man varför det tar så lång tid nu 
    Det är inget att undra över egentligen. Alla graviditeter är olika.. Men förstår om det är frustrerande och man börja tänka om det blivit ngt fel. Men snittet är ju fortfarande 7 mån även hur fort det gick innan. och nu får du ju lägga några fler år på din nacke med antar jag?? Man blir ju inte yngre tyvärr
  • viochdu
    viochdu skrev 2012-08-24 21:52:14 följande:
    Det är inget att undra över egentligen. Alla graviditeter är olika.. Men förstår om det är frustrerande och man börja tänka om det blivit ngt fel. Men snittet är ju fortfarande 7 mån även hur fort det gick innan. och nu får du ju lägga några fler år på din nacke med antar jag?? Man blir ju inte yngre tyvärr
    Det där lät verkligen inte bra sen när jag läste. Jag menar liksom inte att trycka ner dig ännu mer i skorna..  Jag hoppas du förstår mig rättSkäms
  • viochdu

Alexander: Inlägg 66550. va inte alls menat på det viset som jag sedan såg när jag läste om det.

Jag är bara 26 och jag antog inte du va 50++ men ja.. det blev fel. Skäms

• viochdu

Därör jag skrev ett inlägg där under och förklarade :)

• viochdu

God morgon flickor.

Idag va mitt test på morgonen lika svagt som mitt första igår. Hinner inte lägga upp då jag ska till jobbet. Men ska ta ett på måndag igen. Annars antar jag att min lilla lilla blödning va mf/mens.

• viochdu

Sweasmamma: kommer ihåg att du blödde nån dag innan BIM? Eller minns jag helt fel. Tänkte skickat detta som meddelande men fick inte så bra på appen.

• viochdu

Jag är på ÄL+13 BIM-1. Blödningen hade jag igår och det kom inte ens ner o trosan. Idag har jag vita flytningar. Hoppas hoppas innerligt det blir starkare i morgon eller på måndag. Tack isflickan fär din update.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester