• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie: tycker du!? Hoppas ju sååå att det e ngt men man är samtidigt rädd för att hoppas...

• Knasten83

Tack kanske 4a!!!! Men det är väl spök som vanligt... :((

Hur går det för dig?

Fru2011, hur går det för dig?

• Knasten83

Jag har testat nu men sitter inte vid dator, kan jag maila den till nån som kan lägga in den för analys? :)

• Knasten83
    kanske 4a skrev 2012-01-17 19:40:53 följande:
    Ja du Knasten, vad ska vi tro. Något är ju där men det är lika svagt som förut Rynkar på näsan

ja, jag tänker att det kanske är för att jag testat nu ikväll... vet inte hur länge jag hållt mig.. och det va ju bara ett smalt streck innan idag, tycker ändå det är liiiite bredare ikväll...eller är jag helt ute o cyklar... kan också va så!
  • Knasten83
    kanske 4a skrev 2012-01-17 19:49:25 följande:

Ja du kan ha rätt i att det är lite bredare. Det syns inget på mitt men det var definitivt mer utspät kiss nu än i morse. Även om jag höll mig i 3 timmar drygt. Nu får det vara nog för idag, orkar inte tänka mer. Rejäl molvärk har jag, nästan som träningsvärk, trött som bara den. Vi får se i morgon vad som händer.

kram och godnatt på er alla!   

natti!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester