• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-03-05 09:33:16 följande:
    Du verkar vara den enda som vittnar om det.
    Måste säga att jag tycker att du verkar väldigt bitter & vet bäst av allihopa här inne & lyssnar man inte på dig så är man dum.
    Fast vänta nu, jag har sett i senare idag att det skrivs att om man inte säger något snällt ska man inte skriva, men jag anser att detta ovan definitivt inte är trevligt skrivit. Tycker inte alls såna här inlägg känns vuxna, men det är ju min åsikt. 

Mini har fått kommentarer på sig innan och det enda hon gör, enligt mig är att berätta om hennes erfarenhet, inget annat och det måste vi ju kunna göra eller?! 
    Vilket både jag och andra gör. 

Usch vilken tråkig stämning! 
    angie91 skrev 2012-03-05 09:42:22 följande:
    ingen kritik nu... men endel behöver hoppet?
    hur tror du man står ut annars?
    Alla klarar int stå pall för allt o bara vänta..
    vi som testar gör de o int behöver man va negativ för de...  

har man inget snällt att säga tycker jaa man kan hålla tyst... även om man tycker vi e idioter...
    Man kan tänka de... men härinne vet vi int va andra pallar elle vart me om tidigare såå tycker man kan tänka sig för.-- bättre hålla tyst än att såra....

o visst testar hon nu kan hon bli besviken pga testerna men va blir man int då när folk ger spydiga kommentarer om de!?

beklagar verkligen gumman <3
    Förstår dig.. stegringar e allti kul att se :D
    Testa när du vill ... ingen har me att göra vilken dag du e i månaden.. :)
    Men hon har väl inte kallat någon för idiot?! Hon har väl varit snäll? 
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-03-05 11:40:43 följande:
    skrev int att hon gjort de... skrev "ÄVEN OM MAN TYCKER VI E IDIOTER:....." 

"har man inget snällt att säga tycker jaa man kan hålla tyst... även om man tycker vi e idioter... 
    Man kan tänka de... men härinne vet vi int va andra pallar elle vart me om tidigare såå tycker man kan tänka sig för.-- bättre hålla tyst än att såra...."

o de va int bara riktigt bara riktat till henne... överlag.. tycker man kan hålla tyst om man int har nått snällt att säga...

Jag tycker ordet idiot är starkt ord, även om man bara skriver "även om man tycker..."
    Det är ju fler härinne som säger dumma saker tycker du inte? Jag har sett det idag tex.

När jag säger "testa om några dagar, det är kanske för tidigt" då menar jag bara väl, inte att man inte ska testa, klart man ska göra det om man vill, men försöker bara peppa o säga att det kan vara för tidigt.

Jag gillar att se många tester, säger inget om det alls.
  • Hoppas 2012

Hej tjejer, sitter på Arlanda nu o åker på semester till Thailand. Försöker titta in när jag kan.
    Ha det så bra så hoppas jag ni får massa + tills jag kommer hem :)

Kramar

• Hoppas 2012

Hej tjejer!
    Har wifi i vårt hus här i Thailand så nu ska jag läsa ikapp :)
    En snabbrepris från någon? Vad har hänt??!!

• Hoppas 2012

Swea - vi har det kanon, varmt o gott :)
    Hur har du det?

Knasten - resan gick bra o vi njuter i fulla drag! Kram

• Hoppas 2012

God morgon tjejer!
    Asså vilken tur jag har wifi i Thailand, hur tusan skulle det annars går?! :)

Nu sover ni med all säkerhet, 04.45 hemma.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester