• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Madylin! här är ett trixat till 

• sweasmamma
    Madylin skrev 2011-11-29 14:40:31 följande:
    Fotot är taget en minut efter, inte testet..
    som sagt man anar ju något iaf,men jag tycker du ska ta imorgon bitti =)
  • sweasmamma

Henenamedh!! vad händer???? ska vi skälla på posten ellerSkrattande
    sitter ju som på nålar här!!!

• sweasmamma
    Madylin skrev 2011-11-29 14:50:07 följande:
    Jasså? Är RFSU dåliga? :O om jag är gravid borde det väl bli tydligare med morgonurinet?
    ja absolut ... om det är tidigt i grav
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-11-29 14:55:33 följande:
    Haha.. jag har plats 27 i telefonkö hos posten. Känns som om fler blivit utan idag ?:P
    NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! va ska VI göra då?? hi hi
  • sweasmamma
    Ljushuvudet skrev 2011-11-29 17:33:42 följande:
    Äntligen kan jag slänga in nya tester såhär BIM-3/4
    Har suttit och kikat på era tester i veckor nu känns det som haha Någon som vill analysera

Oredigerat:

Redigerat:

jag ser på det redigerade =)
  • sweasmamma
    mamma Linder skrev 2011-11-29 17:57:16 följande:
    var tvungen att ta ett test jag med är på bim-5 och Äl+7 kanske och inbillar att jag har ont i magen och brösten, men som sagt det var bara inbillning, vitare kan det inte bli
    men man kan ju inte låta bli!!!=)
  • sweasmamma

Frujj!! GRATTIS!!

Helenamedh!!näää,va heelt säker du skulle plussaRynkar på näsanStooor kram 

andra natten nu där jag har mycket svårt att somna,sover dåligt !!helt färdig i kroppen."mensvärken" har inte gett sig till känna på morgonen. bim-9 idag och har den där otroligt tråkiga känslan i kroppen att det inte tagit sig!

Borde man inte känna något?öm i brösten osv men nej här är det NADARynkar på näsan

• sweasmamma
    Cookie10 skrev 2011-11-30 07:03:30 följande:
    Vad tråkigt det är när man får en aaaning gnutta hopp med falska skuggor och streck! :(
    Jag använder inte längre vanliga cb.Tycker mig nästan alltid se en skugga eller så!

Snart ska jag ta bussen till kk. Mår illaav nervositet! ;(
    Hoppas hoppas att den lille är kvar där inne!
    Det hoppas vi också!! uppdatera oss!allt kommer gå bra{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester