• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2011-12-01 10:14:05 följande:
    Dag 31  

hur kommer det sig att du har fullt utslag på äl test men inget på gravtest???
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-01 10:23:42 följande:
    ägglossningstester kan ge fullt utslag inför mens också
    aha okej !!
  • sweasmamma
    klurilur skrev 2011-12-01 10:45:33 följande:

Hej tjejer.

Dags och börja testa igen.
    Vad tror ni om dessa? Understa aget igår kväll resp översta för 4 min sedan.

stort grattis!! bim??
  • sweasmamma
    kaksmulan skrev 2011-12-01 13:49:42 följande:

jag slänger in ett bidrag. ÄL+7/9. vet inte exakt så jag hade pos äl test i 4 dagar i rad. hhar dock fått många tidiga missfall så tar detta test mest som en indikation på att jag inte missade ÄL (om ni nu också ser vad jag ser). om jag blir gravid återstår att se.
    jag ser ju absolut ett streck där... men spök vet jag inte .. håller tummarna
  • sweasmamma

japp pos äl-test =) äl inom 12-48 timmar=)

jag trodde alltid jag hade äl dag 16 typ.fick utslag dag 9 el 10  

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-01 21:27:06 följande:
    hade inte ett sånt trevligt samtal med sambon idag. han börjar tveka på om vi ska skaffa en till just nu Gråter har med massa andra saker kring oss o göra o visst förstår jag honom delvist men drömmen om att få två st tätt verkar ligga långt borta just nu. är så ledsen o besviken så det känns som jag ska spricka...fan ta karlar
    näää!!! =( KRAM
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-02 14:05:51 följande:
    oookej.... jag testadeSkäms

ooch tja... vad säger ni?? Visst är det ett mycket svagt streck där.. har förstärkt lite med datorn för strecket syntes inte så bra med min skit-mobil-kamera...

Nu SKA det ju vara ett streck där pga sprutan... men om det är sååå svagt så måste det väl ändå betyda att sprutan är på väg ut ur kroppen rejält så OM jag skulle testa...säg....tisdag så kan jag ropa hurra om det skulle vara positivt?? Eller vad tror ni?

Det syns jääkligt dåligt på bild men ganska tydligt IRL och det blir starkare o starkare...så jag får garanterat vänta minst till ons innan jag tar igen
    WOW... ett extra streck !!!! hoppas
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-03 16:57:26 följande:
    jo... men det SKA ju bli ett extra pga ägglossningssprutan, det tar ca 10 dagar innan den är ute ur blodet och det var bara 6 dagar sen i går......

Väntar nu mer eller mindre på att få ett negativt test först typ onsdag och sen kan jag börja hoppas på ett positivt efter det.
    ja jag läste det sen... håller på att gå igenom tråden då man åkte till gbg igår och man missar sjukt mkt då ju =)
  • sweasmamma
    FruJJ skrev 2011-12-03 16:57:35 följande:
    Hej tjejer,
    Efter att jag i onsdags fått ett suuuupersvagt plus och sedan ett minus hos BM testade jag idag igen eftersom min mens inte kommit. Visst är det väl ett plus nu??

grattis!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester