Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2011-12-08 12:19:05 följande:
    slemtorsk: Ja jösses vad ni skriver. Jag som är på jobbet hinner inte alls läsa alla inlägg per dag så hade missat. Såg tyvärr inget direkt på bilderna men tog mig friheten att redigera det första:

Man ser ju ett svagt streck men svårt att se om det är färg i fet eller om det är helt grått.. Men man ser ju sträcket och konturerna.. Du är ju så tidigt ute än också, håller tummarna för tydligare streck snart!
    ja det syns ju något där iaf... underligt att jag inte får det att synas när jag redigerar *S*

Som sagt.. bara att vänta o se....
  • slemtorsk i din bralla
    minstörstalycka skrev 2011-12-08 12:22:27 följande:

Vet inte om du kan se! Men jag kan se två sträck! ;)  Jag håller så innerligt tummarna för dig! :)

jo jag ser på den också.... men det är ju sååå svagt och otydligt att det är inget att lita på i nuläget... en vecka kvar till oficiell testdag så jag har många dagar på mig...
  • slemtorsk i din bralla

sassa ... om strecket är smalt.. så är det nog tyvärr ett spökstreck, båda strecken ska var lika tjocka som kontrollstrecket för att det ska vara positivt. CB är skittester på det viset för det kan bli hur tydliga plus som helst men det korsande strecket är smalt och då är det inte positivt

Jag redigerar i det program jag öppnar bilderna i, finns lite olika i min dator men det är alla gratisprogram som hängde med datorn, så får man leta i menyn efter redigera eller fix, och så ändrar man lite inställningar.

Men man måste ha i bakhuvudet att man faktiskt kan redigera fram streck som inte finns där på riktigt så det går inte att lita på ett redigerat test helt o hållet

• slemtorsk i din bralla
    JennyOhlsson skrev 2011-12-08 13:09:59 följande:
    Frågan är om man ska köpa ett vanligt cb eller apotekets egna... ?
    jag skulle aldrig lägga pengarna på ett vanligt CB.....för otydliga och spökaktiga
  • slemtorsk i din bralla
    mejf80 skrev 2011-12-08 14:54:27 följande:
    Kan det vara nått eller ser jag i syne? Behöver era ögon och åsikter!

väldigt svårt att se.. det syns ju tydligt på det trixade testet.... var är du i cykeln? Ganska tidigt va?? jag skulle nog få upp hoppet om jag vore du men hålla mig realistisk tills det kommer ett tveklöst plus
  • slemtorsk i din bralla
    mejf80 skrev 2011-12-08 15:00:44 följande:
    Jag vet inte riktigt vart jag är i cykeln längre....ficj en blödning en vecka innan jag skulle ha mens, på dag 27 och jag har det senaste året haft en cykel på 35 dagar....men jag hoppas att det är nått!!!! Menn det är bara att fortsätta andas å tänka på nått annat Glad
    jo det är ju det lilla problemet... att tänka på något annat *S*
  • slemtorsk i din bralla

Vad underligt.. jag postade ett inlägg men det försvann???

Hmm i vilket fall.. jag har editerat lite till på mitt test och visst fan syns där något.. men det dumma är ju att det syns ju först efter editering.. så det är ju inget man kan lita på .. men man hoppas ju så

• slemtorsk i din bralla
    mamma Linder skrev 2011-12-08 18:31:19 följande:
    Pumann, tråkigt men vi kommer igen, vi ligger ganska lika i tiden tror jag med Äl och Bim, så vi kör ett varv till
    Slemmis när har du Bim? När man sätter in ägg så som du har gjort, fäster dom då direkt eller funkar det som  för oss med vanlíg äl att man inte vet? 
    direkt fäster dom inte...det gör dem ju inte när man "kör vanligt" heller.. det tar 2-5 dagar efter befruktning, och det är likadant för mig... så det sätts in befruktat och tar 2-5 dagar innan det fäster... ibland lite längre till och med.

De placeras långt upp i livmodern så att det ska var så likt en vanlig befruktning som möjligt och sen ska ägget vandra ner för att fästa...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester