Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Den här sidan fick jag tips om...
www.nyufertilitycenter.org/ivf/embryo_transfer
där kan man ju också se lite "ungefärliga" tider...
Nä...jag skulle nog ta ett sånt om det erbjöds...
Pumann.. spännande.. vi köpte hus förra året i november, men vi hade letat i över 2 år. Vi är dels ganska kräsna pga sambon sitter i rullstol så vi hade lite krav så som enplans, vidbyggt garage och inte för smala dörrar och sånt.
Sen ville vi bo enskilt/avskiljt, villaområde var uteslutet, och så hade vi ju en budget att hålla...och så var jag inte beredd att flytta in i något som var i behov av akut renovering utan det skulle vara fullt beboeligt direkt...
Sen hittade vi ju detta..som egentligen låg lite för långt bort från Göteborg (där sambon jobbar och jag pluggar) vi hade en smärtgräns på 45 min, nu tar det en dryg timma men med de nya lederna som byggs de närmaste åren så sparar vi lite iaf.
Köp inte första bästa utan ta er tid och titta, drömhuset dyker upp fler gånger, jag lovar
jaha... testade i morse.. morgonurin och allt.. under mannens överseende.
Inte fan syns det nåt
Ruvardag 9 nu så det är fortfarande tidigt, men om man ska följa min menscykel så ska jag ha mens på måndag så sååå himla tidigt är det inte. Samtidigt läste jag på en sida att först ruvardag 11 kan man testa positivt, fast jag vet ju folk som fått plus redan på 8, 9 och 10....
Dagens bilder..samma test olika fototekniker.. har mixat som fasen med dem men ser ni något får ni gärna pilla mera..