• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

idag är det bim-6 och jag har inte känt nåt .. men..så idag.. Ömma bröst !!!*hoppas* så det inte är mensen som förbereder sig men det håller hoppet uppe!

Tror att jag kaaanske köper ett testa tidigt imorgon,för skoj skull=) sen EV ett test på onsdag!bim-2 då 

• sweasmamma
    popcornplaya skrev 2011-12-04 08:36:28 följande:
    Blir tokig på dessa spöstreck med cb.... Gör ju att man ändå innerst inne får upp nått hopp.

Orginal

Fixad med

Sen tog jag ut remsan och då såg det ut såhär:
    orginal

fixad med

Inverterad

mhm..... man blir galen!!! bim??
  • sweasmamma

bim-5,liiiite öm i brösten men nästan obetydligt !! känner mig INTE gravid.... vet ju om att vi prickade in äl denna gången men det är ju ingen garanti för att det sätter sig =) 

vet inte om jag ska testa snart eller vänta och se om mensen dyker uppObestämd 

• sweasmamma
    BebisVagga skrev 2011-12-04 08:53:29 följande:
    eller det e helt vitt kanske?!
    jag ser ett rosa streck =)
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2011-12-04 09:20:01 följande:
    Jag är på bim-2 eller-5 idag. Har inte kört med ÄL test denna månad så jag har inte lika stor koll.
    aha okej !! men då är det inte säkert det är neg då ju =)
  • sweasmamma

ni som lagt ut test idag .. jag ser streck på alla,mer eller mindre=) hoppas på starkare plus . bim -5 idag ,tänkte EV testa imorgon bitti... hade velat ta ett testa tidigt idag men onödigt när det inte är morgonurin kanske!! 

När KAN ett äl test ge utslag på grav?? hur tidigt och isf blir det fullt utslag eller bara starkt ?? 

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-04 12:53:33 följande:
    du kan testa nu, men gå o pinka och sedan drick inget efter åso håller du några timma o testar med det =) håller tummarrna!!!!!!
    men saken är den att jag har inget testa tidigt hemma=( har bara cp-cb!!!! =) dom mäter ju 4 dagar innan tidigast så får testa med det imorgon bitti .. men äl test ?? kan det visa ?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester