• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

FrokenEmme skrev 2015-11-02 07:28:12 följande:

Jag hoppar gärna in och behöver hjälp! Jag har bim idag och fick utslag på cb plus men negativt på cb digitala? Någon som har varit med om det?? Jag bifogar bild på mitt plustest, vad tror ni?? Kram

Svårt att se på bilden, men om det är ett plus så är du gravid. Digitala brukar inte vara lika känsligt...
  • lilaemma

[quote=75949145][quote-nick]FrokenEmme skrev 2015-11-02 07:34:30 följande:[/quote-nick][/quote]

Tycker att det syns där. Tror du är gravid och bara får vänta några dagar innan det digitala kan snappa upp det...

• lilaemma
    Lottch3n skrev 2015-11-03 07:43:19 följande:

Har BIM imorgon, hade först tänkt vänta men kunde inte hålla mig.

Får bli Apoteket idag då :)

Tack det lovar jag! :):)

Fast jag säger ta inte Rfsu. Deras brukar inte vara så känsligt...
  • lilaemma
    FrokenEmme skrev 2015-11-05 11:28:49 följande:

Idag kom min mens med dunder och brak! Nya tag nästa månad och hoppas så att vi plussar då. Lycka till tjejer! :)

Så synd. Gissar kemisk graviditet då.. Träligt, men väldigt vanligt.
  • lilaemma
    Fridaaa90 skrev 2015-11-05 17:48:56 följande:

Hejsan! Kan ni se något streck? Bim-7.

Tycker det ser svagt positivt ut. Men det är svårt att se på d3n bilden. Testa igen om några dagar...
  • lilaemma
    PrinsessanNova13 skrev 2015-11-06 14:24:06 följande:

Ger ägglossningstestet utslag av HCG ??

Trodde de var ett helt annat hormon :)

Äl test ger utslag på väldigt många olika hormoner. Både hcg och andra hormoner som finns strax innan mens och ägglossningshormoner..
  • lilaemma
    Moneal skrev 2015-11-06 13:57:52 följande:

går inte att få fram något alls, inte ens med trix, helt blanka.

Så bra.
  • lilaemma
    MSomIMia skrev 2015-11-08 13:20:08 följande:

En annan bild, ett streck syns men hur stor är chansen att jag äntligen är gravid?

Om du inte doppad det i citronsaft eller fått en hcg spruta är sannolikheten 100%. Grattis...
  • lilaemma
    LängtanEfterBarn skrev 2015-11-09 17:44:50 följande:

Fick detta nyss detta.

Har ingen blödning längre. Va bara imorse, när jag gick på toa.

Kan detta gå vägen ändå?

När blödde du? Det kan öka trots mf, men oftast sjunker det fort tidigt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester