Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja hade jag bott i närheten så absolut, tack så mycket! Men nu gör jag inte det.. Ganska långt från Sundsvall till dig ... Men tack ändå!
Då får du nog ta dig in till affären! Vi kan inte vänta längre!
Det är klart du ska testet nu! Du kan ju inre hålla oss på halster längre! O du har ju gått långt över bim
Helenemedh nää! Var ju så säker på ett fett plus från dig! Testade du med äl test denna månad?
Bebisvagga, för mig är det där ett solklart plus när jag kollar i mobilen!!! Dessutom om du fotat redan efter 4 minuter
Ledarsuggan, jag har aldrig fått något som ens kan tolkas som ett streck på de testen! Är det wondfo? Så det ser mycket lovande ut!
Hcg stiger varje dag! Men fördubblas varannan/ var 3e dag i normalfallet.
Brukar inte lägga mig i larviga diskussioner man kan inte låta bli att berätta min erfarenhet ang hcg. Jag har tagit blodprov från dag 9 efter äl vid 4 tillfällen varav ena gångerna blev det en fullföljd graviditet. Jag lämnade blodprov med 24 timmars mellanrum. Då ville de att det skulle stiga med ca 30%. När det steg m 22% så ansågs det också normalt men de gångerna slutade det m mf. När dottern sen kom till så ökade deti början med en hel del mer än 30% och den gången gick det vägen.