• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemmis: jag fick ju svagt svagt på dag 29. Syntes inte heller i genomlysning. Men jag är med bebis ändå. Slappna av och försök att inte känna stress. Kram

• Gummsan

Vore as kul om du vill komma på kaffe någon dag bor granne typ med Shell i annelund. Hoppas jag smittat dig kraftigt :-P

• Gummsan

Lugn och fin nu sweasmamma. 22 är inte så högt så det är nog ingen fara ska du se. Massa kramar

• Gummsan

Sweasmamma: wow vilka ältest. Har du tagit eget gravtest? Kan iof vara som dom sa igår med att en blödning är på G. Hoppas på bebis iaf!

Slemmis: Ser tyvärr inget idag. Kram

• Gummsan

Leonie: Nu använde jag själv Borago denna gången jag blev gravid men om det nu kan ge sådana effekter så håller jag med dig. Tror det är bäst att låta bli. Är inte meningen man ska få ont och må dåligt.

Swea: Testa ett eget gravtest.

• Gummsan
    Jennie83 skrev 2012-03-01 12:31:44 följande:

är på jobbet kan nån trixa, syns ordentligt i verkligheten, kan bara fota med mobilen. trix uppskattas =)

• Gummsan
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-03-01 12:33:33 följande:
    Har tagit ett testa tidigt idag , någon som har lust att titta? Det kanske är mina ögon som lurar mej ..
    Får jag maila bilden till någon?
    linda.studerar@gmail.com
  • Gummsan
    EQ85 skrev 2012-03-01 12:43:39 följande:
    tog ett till CB... och nu såg sambon också strecket äl+6 så TIDIGT!!! men ska testa i helgen igen o se då. vad tror ni??

Nu är det väl starkare?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester