Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Han hade EN uppgift och det var att fixa bröllopsnatten... tre dagar före kom han ihåg detta och det blev på ett sk hotell några meter från kyrkan o festlokalen (vilket iofs var bra) men det var ett hotell av den standaren att vi gick till Puben tvärs över gatan och hämtade en nyckel för receptionen var inte bemannad mer än tre timmar/dag, frukosten serverades på en trappavsats och var rostat bröd och automatkaffe typ......
Den här gången tänkte vi först ha vitt- sommarbröllop och var inställda på midsommarafton nästa år... men någonstans på vägen så stannade vi upp och bara kände att NÄÄÄÄÄÄE.. vi vill göra detta på VÅRAT vis.. så till att börja med beställde jag MIN klänning.. jag skiter i att jag väger nästan 100 kg, men det är klänningen jag vill ha.. (en sjöjungfruklänning,...snäv upptill och lite utsvängd nere vid fötterna)....i RÖTT......tomterött.. uppsydd till mig, efter mina mått...sydd i kina men kostade bara 800 kr
Sen kände vi att vi "bjuder" dem som är viktigast, vilka är samma personer vi firar jul med...vi ringde en vigselförrättare som tyckte det var en jätterolig idé och så ska vi ha överraskningsbröllop..vi var tyvärr dock tvugna att avslöja det för sambons föräldrar då hans mamma nyligen insjuknat i Alzheimers och har hon en dålig dag kan hela dagen förstöras av att något är "utanför planerna" så de två vet..men sambons bror med fru och min son vet INTE......
Vi har haft en väldigt skakig väg fram tills i våras när hela vår tillvaro exploderade pga att en del "hemligheter" kom fram.. jag var på väg att lämna min karl... och han insåg nog att jag var allvarligt och det blev kaos..Men mitt i det kaoset så kände vi nog iaf att har vi klarat det så här långt så är det meningen.. han friade helt plötsligt mitt i alla tårar.. ... han som sagt att han aldrig skulle gifta sig igen, och sen så började vi försöka med bebis i stort sett samma dag...
SKa erkänna att jag har tjuvprovat ringen flera gånger denna veckan och att jag är arg på mig själv att jag inte tillät mig själv att bli genuint lycklig förrän jag var nästan 40, att jag gjorde så många misstag på vägen.. men samtidigt är jag så jääävla lycklig just nu. Låter klyschigt men livet har verkligen landat och jag är ledsen för att min mamma aldrig fick se mig så här.. för att HON aldrig fick uppleva det här och den här känslan själv...
Det hade varit underbart om vi hade kunnat ge ett bebisbesked på julafton också, men nu blev det inte så... men det kanske kommer senare.. jag fyller ju år i februari tex