• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

stinaa skrev 2011-12-08 19:11:31 följande:
    Puman: Det låter ju nästan som ett väldigt tidigt missfall, speciellt eftersom du verkar ha gravsymptom och fått svagt plus på tester.
    jag har inte fått plus=)

och det är inget svart i mensen bara brunt typ,och bara när jag torkar mig kommer det lite färskt blod 
  • sweasmamma
    cutepoison skrev 2011-12-08 19:23:54 följande:
    Vad är borago? Var köper man det?
    ja jag undrar samma .. eller glandin
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-12-08 12:25:52 följande:
    Ja jag känner igen känslan. Min sambo är också trött på att det är det enda jag pratar om... Detta är ju vår 8 månad så man blir ju lite lätt frustrerad. Är ju inte lätt att "Inte tänka på det" som så många ger råd, tänker mer och mer för varje månad.. Denna månad kör vi med fertilitetsmonitor och äter Borago igen. Kan tipsa om borago, är samma som Glandin, finns massa trådar om det. Har hjälp många som försökt bli gravida länge att bli gravida. När jag åt Boragon i Aug blev jag gravid, hade försökt 3 mån innan. Sen har jag inte använt det sedan mf som blev då men prövar nu denna mån igen. Men nu ska jag nog sluta äta dem tidigare, sist åt jag till bim, och har nojjat att det orsakade mf.. Men nu ska jag nog sluta några dagar efter äl. Boragon ska hjälpa att bygga slemhinnan vad jag hört så då behövs dem ju ändå inte efter ett par dagar efter äl. Har känt mig mkt fertilare när jag ätit dem. Har redan idag börjat få äl-flytningar och monitorn visade redan hög fertilitetsstatus igår på dag 8.. Borde alltså få äl om ca 5 dagar vilket är tidigt för mig. Brukar få runt dag 15-17 oftast.
    var köper du borago? 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 20:20:09 följande:
    nää jag blir inte ledsen.. jag har inget fast BIM eftersom jag har gjort IVF, jag har den 15:e som testdag så jag är tidigt ute...MYCKET tidigt ute.. men ska man räkna 14 dagar från äggplocket, dvs när äggen släppte (vilket de gjorde pga jag tog en spruta som gjorde att de släpptes) så skulle BIM i sf vara på måndag... men det blir inte riktigt rätt eller lätt att räkna när man gör ivf..
    så första testdag är om 6 dagar ?
  • sweasmamma

nej nu ska jag lägga mig ! får se om det kommer mer inatt för jag blöder nada nu !lite när jag kissat ! skumt,har ju alltid störtmens...

• sweasmamma
    Together90 skrev 2011-12-08 22:25:40 följande:

Inget verkar bry sig så mycket om mig men jag lägger ändå upp kvällens bild..
    Måste som sagt varit ett fjärde missfall :(

Det här är gårdagens test

Bild från nu ikväll

Det är ju två streck där men som sagt började blöda igår. 

fy fan ...:(  

men det är ju starkare på kvällen..hur mkt blöder du??kram 
  • sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2011-12-09 07:39:38 följande:
    Här var det mer blod i pappret inleder aja bara på det igen när kroppen återhämtat sig... Trist med missfall med hade det på känn...
    men vännen ..som sagt !! KAN ju vara genombrottsblödning,kroppen har inte fattat att den är gravid så då fortsätter"mensen" ett tag till ! tappa inte hoppet!!!
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2011-12-08 22:44:53 följande:
    Nr 1 och Nr 3 har varit MA, där fostret dött i magen typ och slutat utvecklas v8 och v10 
    Nr 2 var runt vecka 5 

Har haft lite mensvärk imorse men ingenting just nu...men jag kommer ställa mig in på missfall för att inte bli besviken, jag förväntar mig inget annat just nu

Men vill testa imorrn för att se om det ökat något..bara för att       
    ja testa och se..håller tummarna för dig !!kram 
  • sweasmamma
    LindaMagnusson skrev 2011-12-08 20:39:44 följande:
    Kan kroppen och händer svullna upp i tidig graviditet?
    hmmm...inte hört om det men det är väl klart,hormoner kan ju ställa till det en del så allt är väl möjligt!!har du testat mer?när har du bim??
  • sweasmamma
    LindaMagnusson skrev 2011-12-09 08:30:20 följande:
    Jag testade imorse..neg... Fattar inget,! Hade sista mensen 30 okt....
    va?? okej för ditt test såg riktigt pos ut !! =(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester