• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alex: håller med gummsan!

• viochdu

Förlåt om ni tycker jag är un i huvudet. Men kan man verkligen få pos så här tidigt.. Tidigast jag kan blivit gravid är i onsdagskväll/natt. Då är jag på äl+7 idag.. Känns sååå tidigt att få plus samt på urin som bara varit i en timme... Förlåt men blir så fundersam...

• viochdu

Knasten: ja när orden kommer fram blir man kncäkt MEN jag fick ju minus på mina test fram till äl+12. (förra månaden) Hcg.t kan vara för lågt. Ge inte upp hoppet än...

MrsC: fick min första blödning på äl+12 den 24 augusti. Idag 22 dagar sedan. Plussade då pos fre (äl+12) plus lör sön mån och neg på digitalt på tisdagen samt ett ynka pynka litet streck som knappt va synligt. Fick vinkla och vrida som en galning. Efter det har jag inte testat mer. Blödde från fredagen till onsdagen kraftigt . Har annars tre dagars mens

• viochdu

Mes???

Mrsc skulle det ju stå.

Knasten men ökningen behöver ibte ske så fort från igår tills idag.. Stiger ju som sagt varannan till var tredje dag. Så då kanske ditt streck ör Dubbelt så starkt i morgon eller på lördag..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester