• lalalovee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sååååå lycklig idag!! Tog bara 2 månader för oss denna gång! Dottern tog 1 år så kan inte riktigt fatta. Mensen var sen 2 dagar idag och ville inte behöva undra om de va ngt streck elr inte och psyka mig själv så körde på digital. Så chockad!

• lalalovee

Inbillar jag mig eller ser ni något?!!!!! Hjälp! Tog ut pstav för 4 veckor sen inte fått mens så har ingen aning om min cykel.
  • lalalovee

Vad tror ni om detta? Dock borde det vara starkare om det är något då jag är på BIM+1 idag. Men har inte riktigt koll på ÄL eftersom jag tog ut p-stav för 3 mån sen. 
  • lalalovee

Hej! 

är det någon som ser ngt på dessa bilder elr är jag för tidigt ute? :) tacksam för svar! 

• lalalovee

Vad tror ni? Något svagt dök upp på testet jag tog imorse och det här som jag tog nu ikväll va ännu svagare. När vägar man ens sig på clearblue digital? Är på BIM-6 
  • lalalovee
    Ferkis skrev 2023-06-03 19:57:50 följande:

jag ser inget på dina test tyvärr. Har du testat igen? :) 

Om jag har 😂 ska ta ett digitalt idag, är på bim+2
    vet inte om de är spök på dessa clearblue jag tog 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester