• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ: oj, här går det undan! ;)
    Det kan ju mkt väl va bebis igen, det brukar gå rysligt snabbt att bli gravid igen om man precis varit det! Äl+3 är dock omöjligt tidigt att se ngt..

• Knasten83

Jennie: jag ser ju på både trixat och otrixat men tycker inte det blir starkare!? När va nu bim igen!? :/

• Knasten83

Jennie: okej, va "bra"!! Hihi!! Då är det ju inte konstigt att det inte syns mer!! Streck är där ju och det e PIRRIGT!!!!!

• Knasten83

Sofie: jag skulle också köpa på ebay men jag kunde inte betala när det väl kom till kritan.. :(

• Knasten83

Hoppas2012: gör ni alldeles rätt i! Vi ligger också i varsen hörna :) men vi "försöker" ju inte bli gravida heller *s* är ju på dag 11 nu och äl kan komma snart eller om ett halvår, jääääkla Pcos!! :(

Så testsugen på ältesten men har lovat mig själv att inte testa. Vill inte lura min man heller, blir det så blir det, det kan jag leva med men inte att smygtesta och sen förföra för att jag fått pos på ältestet. Vi får kela oftare istället! ;)

Du, jag e lite nyfiken på vem du är! Hihi! Vill du berätta eller vill du va lite anonym? Ålder, jobb, mannen, tillsammans länge?

• Knasten83

Hoppas2012: kollar ni på film på tv? Min man kollar en si-fi på 4an, jag hatar overkligt!!

Va? En skånetös precis som jag? Härligt! Var kommer du från? Jag kommer från Åhus från början. Blev tillsammans med mannen våren 2008, vetat om varann i 10 år, men plötsligt sa det bara klick! Guess what, han e stockholmare!!! ;)
    Han är min brors kompis, så träffades vi.
    Jag flyttade till sthlm till honom och bodde där i 1,5 år, sen köpte vi hus i Skåne. Jag blev gravid 2 mån efter det. Hade då fått hormonbehandling i 8 mån.
    Gifte oss i somras.
    Jag är 28 och han är 32. Lillfröken är 16 mån!

• Knasten83

Momtobe: ja, pergotime. Skulle börja insemineras månaden efter men lyckades till slut bli gravid!!
    Denna gången kommer vi insemineras men vi väntar och "försöker" själva först.

• Knasten83

Helenemedh: det är ju vanligt att blodtrycket sänks och att blodsockernivån blir lite rubbad när man e gravid. Kroppen har ju mkt att ställa om för bebisen..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester