Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag gjorde ena testet imorse och det andra nyss, det tog någon minut innan de svaga strecken kom fram, men det var inom 5 minuter. Så vad tror ni? Det är Apoteket hjärtats test.
Men herregud Puffmajs! Vilken underbart söt liten son, blir alldeles rörd "Snart" är det min tur förhoppningsvis!
Stort stort grattis momtobee!!
Ni som ska sluta röka: börja INTE snusa istället! Min bm sa att det är värre eftersom du har snusen/nikotinpåsen inne längre tid än en cigg, alltså förs mer nikotin över till barnet under längre tid än med en cigg..
Nikotintuggumnin var det samma med tydligen.. Så försök sluta utan substitut med nikotin :)
Vi försökte i 14 månader. Provade ALLT, kosttillskott, vitaminer, ältest, huskurer m.m men nej.. Så en dag köpte vi vår efterlängtade lilla valp och bebistänket och alla tankar blev lagda på is. Fanns liksom ingen tid att hinna tänka på graviditet. Månaden efter var jag gravid! Helt fantastiskt och såå oväntat. Är i vecka 16 nu :) jag tror, som många andra skriver, att det är bäst att inte tänka så mycket. Och ja, jag veeet mycket väl att det inte är lätt! Hatade när alla sa det till mig och ville strypa varenda en... Men har nog insett att det underlättar väldigt..
Alla behöver ju inte köpa valp men att göra något annat? Börja med något projekt kanske? Sy? Sticka? Ta körkort? Renovera nåt? Aa ni förstår kanske:)
Läser tråden varenda dag fortfarande trots att jag är gravid och hejar på er alla!
Håller tummarna stenhårt för dig tiamo!
Carolineklund: men varför tar du inte ett digitalt test? Är du i vecka sju tycker jag det är märkligt att få så svaga test. Ser inte ens strecken i mobilen :-O
Med ett digitalt får du ju svart på vitt
Men carolineklund: ägget fäster inte nu! Ägget fäster ca 7 dagar efter äl och då kan en sk nidblödning uppstå. Du kan inte få ett positivt test innan ägget fäst!