• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-01-27 10:02:14 följande:

alexander ...
    ser ingenting:S
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-01-27 10:11:19 följande:
    ja har haft tankarna fulla me cigg eftersoim ja sluta strax efter nyår... har int plussat för de!! i dag ska ja ta en cigg.. o får ja min jävla mens såå blir de en grogg lördag när ja kört färdigt..

inget illa menat.. menar bara att de kan skita sig om man hoppas åt vilket håll som helst 

jag skulle sj behöva sluta röka men det är ett helvete :( har påpekat detta även för sambon men han är inte så inne på att sj sluta som jag men jag behöver all stöttning jag kan få :S
  • alexander2011

angie och sweasmammma. ser på båda om väldigt väldit svagt :) fick lite lite hopp men har sån jävla mensvärk så det är det som trycker ner mig lite :S

• alexander2011

tog ett test nu på eftermiddagen..väntar väntar...

• alexander2011

ok en före inom tiden o en efter tiden. översta inom tiden
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-27 19:01:13 följande:
    nä tjejer. god natt ,nu ska denna kvinnan ut och svira.. herregud,8 månader sen =) tjo

samma här du, 1,5 år sen sist för mig Skål
  • alexander2011

ska ev ta ett test sen..har inte hunnit idag..bim-2 idag. håller på med flytt o har haft fullt upp helaa dagen

• alexander2011

bim-1 idag ska ta ett test snart här tänkte jag men nu har sambon kuperat badrummet.

• alexander2011

slänger in nåra bilder från testet imorses :S serdock inte allt fr ljust ut om att det skulle kunna vara nått, behöver låna era ögon lite.ser ni nått?lika bra att ställa in sig på mens.bim-1 idag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester