Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till en (f.d.) vän:
Hej, din vidriga skata!
Tycker att du ska fundera lite över ditt eget beteende innan du snackar så mycket skit om andra. Att lägga på mitt i ett samtal för att man har slut på vettiga argument och dessutom vägrar ta till sig vad den andre har att säga får dig inte att framstå som något jag kommer sakna, så du kan ta din sorgliga ursäkt till familj och dra någonstans där jag slipper se er igen. Dessutom hade du rätt i det du sa när du senast försökte snoka i mitt liv "jag har väl inget med det att göra", nej, det kan du hoppa upp och sätta dig på att du inte har. Så som du har betett dig och sen försökt få det att se ut som mitt fel så är du den sista jag skulle berätta något för. Skulle hellre anförtro mig till en get om det var du, jag och den kvar på jorden.
Sen vill jag ha tillbaka mina saker också, kan skicka över en lista på allt du "lånade" för två år sen om du glömt.
Hoppas någon av dina snorungar (förövrigt har du inte stavat något av deras namn rätt, prova att konsultera någon som har koll på svenska stavningsregler när du klämmer ur dig nästa) rakar av dig håret när du sover.