Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (suck)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

jag har massor jag vill säga till folk men jag vågar inte ta konflikterna, så här kommer de:

mamma:
    sluta drick, ryck upp dig för fan! sök upp en terapeut/psykolog och bearbeta dig själv och ditt förflutna! VÄX UPP!

till min pappa som är död:
    jag saknar dig, önskar att du hade fått upplevt dina barnbarn! jag VET att ingen hade varit mer stolt än just du!

till min bästa kompis:
    gör dig av med din "sambo" han är INTE bra för dig!!!!!  

till min svärmor:
    ta och umgås lite mer med dina barnbarn! du läser in saker som INTE finns där!!! jag tycker jättebra om dig, och det finns ingen bättre farmor för barnen-när du väl är här/är med dina barnbarn! suck

till en kompis:
    DUSCHA!! sköt din hygien för helvete, du STINKER!! jag blir illamående av att ens sitta i närheten utav dig!

till en annan kompis:
    sluta särbehandla dina barn för guds skull! en tjej är INTE mer värd än en pojke! herreguuud!

till sist så har jag en önskan om en dotter, jag vill skaffa ett till barn nu, men vågar inte för vad alla andra skulle säga... :( sen tycker jag att våra 2 är något små ännu.. (vill att de ska vara minst 1½år äldre, lr iaf 1år äldre)..

• Anonym (suck)

Jag vill att någonting ska hända.
    Jag vill ha action!
    Jag vill ha drama!
    Jag vill ha känslostorm!!

Jag hade blivit lycklig om någon raggar på dig på krogen eftersom då händer det någonting.
    Eller ännu bättre om någon raggar på mig och du reagerar på det! Hitills har du låtit vem som helst ragga på mig och din bästa vän raggade på mig, tafsade på mig och försökte kyssa mig och du gjorde inte ett skit!
    Andra gången det hände gjorde du givetvis ingenting heller.
    En liten uns av svartsjuka kräver jag nästan för det är en så grå trist vardag helt utan bekräftelse som jag går runt i.
    Visa att jag är ditt allt. 
    Visa att jag är din.
    Dela min sorg, dela min lycka.
     Bli orolig för mig när jag inte hör av mig.
    Åtrå mig.
    Bry dig om mig 
    Är det inte det pojkvänner är till för?  

Det känns som jag bor ihop med en kompis.

Framförallt känns det som jag går igenom hela IVF.processen hela ensam. Och då är det inte mig det är "fel" på...     

• Anonym (suck)

Fortsättning:

När vi inte setts på hela dagen får jag ingen puss eller kram. Det enda som är i fokus är "vad ska vi äta, behöver vi handla, har hunden varit ute m.m."
    Jag vill att du ger mig en puss när du kommer hem för att du vill det. Inte för att jag tjatar mig till det.
    Jag vill att du saknar mig när du är borta, eller när jag är borta.
    Jag vill att du tänker på mig.
    Jag vill att du någon gång offtar dig för mig  

Förut ville jag gifta mig med dig men du vägrar gifta dig. Du har tidigare sagt att du kan tänka dig att göra det för min skull eftersom det va viktigt för mig men sen ångrade du dig. Nu vill du inte alls. Det är inte viktigt för dig och då blir det inte så. För det enda som spelar roll är vad du vill.
    Nu har det gått så långt att jag inte vet om jag vill gifta mig med dig. Jag tror inte det.
    Inte förrän du lärt dig visa känslor och visar att du älskar mig och bryr dig om mig.

Det är inte lönt att säga det här rakt ut til dig för du går i försvarsposition direkt och lyssnar inte på vad jag säger.  
    Jag har försökt så många gånger.

Och ändå älskar jag dig så mycket....     

• Anonym (suck)

Varför vägrar du se att jag mår dåligt?

• Anonym (suck)

Till mamma, bror, systrar, ett antal vänner, chefen, arbetskamrater m.m.

Jag är gravid!! 

• Anonym (suck)

Mamma:
    Jag är gravid. Vi ska ha barn i slutet på augusti eller början på september.
    Du får gärna ha kontakt med vårt barn men det ska vara på mina villkor. Du och jag har fortfarande inte kontakt även när barnet är fött och den kontakten jag kan gå med på gäller enbart om du villl träffa ditt barnbarn eller skicka present eller kort eller whatever.
    'Jag har inte ork att ha kontakt med dig då du stjälper istället för hjälper och tar så himla mycket energi från mig för att inte tala om att du trycker ner mig i skorna och raderar mitt självförtroende totalt.
    Mitt barn ska aldrig utsättas för det du utsatt mig för under hela mitt liv.     

• Anonym (suck)

Till bebisen i magen:

Kära lilla du, stanna hos mig, du får inte dö, du får inte försvinna ner i toaletten i en blodklump. Du är så efterlängtad och älskad så du anar inte.
    Stanna hos oss...  

• Anonym (suck)
    Anonym (10år) skrev 2013-01-27 12:57:46 följande:
    *tårar i massor* (gravidhormoner )

Lugn o fin nu.
    Än så länge verkar det som bebis finns kvar. Har inte blödit men är så rädd för missfall att jag drömmer mardrömmar om det på natten. Får se på tisdag på tidigt ul =)
    Så luuugn nu. Ingen fara än Glad  
  • Anonym (Suck)

Vet inte hur jag ska klara av att jobba med dig. Varje gång jag ser dig brinner min kropp av lust. Du är ett svin och en lögnare men fan va jag vill ha dig i mig. Igen och igen även fast det är fel.

• Anonym (Suck)

Jag är ledsen för det jag gjort. Jag vill att vi drar ett streck över året som gått. Sskulle du få veta hade du aldrig mer sett mig i ögonen och jag går sönder av att tänka på det. Förlåt, jag älskar dig mest av allt!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!