Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
jag har massor jag vill säga till folk men jag vågar inte ta konflikterna, så här kommer de:
mamma:
sluta drick, ryck upp dig för fan! sök upp en terapeut/psykolog och bearbeta dig själv och ditt förflutna! VÄX UPP!
till min pappa som är död:
jag saknar dig, önskar att du hade fått upplevt dina barnbarn! jag VET att ingen hade varit mer stolt än just du!
till min bästa kompis:
gör dig av med din "sambo" han är INTE bra för dig!!!!!
till min svärmor:
ta och umgås lite mer med dina barnbarn! du läser in saker som INTE finns där!!! jag tycker jättebra om dig, och det finns ingen bättre farmor för barnen-när du väl är här/är med dina barnbarn! suck
till en kompis:
DUSCHA!! sköt din hygien för helvete, du STINKER!! jag blir illamående av att ens sitta i närheten utav dig!
till en annan kompis:
sluta särbehandla dina barn för guds skull! en tjej är INTE mer värd än en pojke! herreguuud!
till sist så har jag en önskan om en dotter, jag vill skaffa ett till barn nu, men vågar inte för vad alla andra skulle säga... :( sen tycker jag att våra 2 är något små ännu.. (vill att de ska vara minst 1½år äldre, lr iaf 1år äldre)..