Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till G: Vad är ditt problem? Jag är så trött på dina lögner som du matat mig med. Jag är trött på att se ditt namn överallt. Trött på att veta att du spelar Herr Charmör och lockar in någon stackars tjej i din närvaro för att sedan spela offerkortet och mata även henne med dina sjuka lögner. Väx upp!Till I: Efter allt våran släkt gått igenom så är det DU som sviker mest. Jag förstår helt ärligt inte vad det är vi har gjort dig, varför svarar du inte?
Till H: Du var min bästa vän, men nu äcklas jag av vem du blivit. Du har blivit den där personen som vi tillsammans skrattade åt och aldrig skulle bli.
Till A: Du är blind. Du ser inte vad som händer. Jag tycker du är så urbota dum som skaffar ytterligare ett barn med den där karln. Ta dig samman och flytta hem igen.
Till V: Förlåt för allt det jag är. Jag är så trött på mig själv, men också för lat för att göra något åt det. För bortkollrad för att förstå vad jag behöver göra. Jag väger för mycket, jag tar inte hand om mig själv. Du förtjänar mig när jag är som bäst och det är jag verkligen inte nu. Håll ut. Snälla. Jag älskar dig.
Till J: Länge trodde jag att jag aldrig skulle komma över dig. Att du var den rätta. Vad fan tänkte jag med? Du ser inte ens bra ut. Inte ens det har du. Du är hemsk på insidan, hemsk på utsidan, men allra hemskast är nog jag som faktiskt föll för dig en gång. Sluta inbilla dig saker.