• Taitas

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till en person i min närhet:

Snälla du, väx upp! Det är dags att böja ta hand om dig själv och sluta bete dig som en trotsig tonåring. Din mamma är INTE en elak häxa som försöker förstöra ditt liv utan hon gör allt för att du ska ta tag i ditt liv och flytta från mansgrisen du bor tillsammans med och börja umgås med dina barn igen. Hon har över 100.000 i lån för DIN skull och du din otacksamma sate bara skriker och gnäller på henne och påstår att hon inte gör något för dig.
    Hon har räddat din röv från Kronofogden och du har mage att gnälla på henne.
    Du är 35 år gammal och väljer en kvinnohatande, egoistisk "man" före dina egna barn. Du behöver hjälp.
    Jag skäms över att vara ihopkopplad med dig och vill inte att mina barn ska ha en relation till dig. Du är tragisk.
    Lämna tillbaka alla pengar du tog från din mammas konto, hur fan vågar du slösa upp över 20.000 från hennes pengar? Och sen be om MER?

Jag hoppas att dina barn inte blir allt för förstörda pga dig och att de kan växa upp och bli bra människor trots allt.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!