Inlägg från: Anonym (Älskling) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskling)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till dig min ungdomsförälskelse, mitt livs omöjliga kärlek...
    Saknar dig H...
    Så otroligt mycket att det gör ont. Vissa dagar måste jag kippa efter andan för saknaden är så stor. Jag är ensam nu igen. Det funkade inte mellan mig och J. Inte mellan mig och R heller. I mina drömmar ringer jag dig och vi träffas igen. Men jag skulle aldrig göra det. Inte efter allt du gjorde mot mig. Jag litar inte på dig mer. Till dig säger jag att du är en skitstövel. Men här kan jag iallafall erkänna att det inte har gått en dag under dessa tre år då jag inte tänkt på dig. Saknat dig, saknat dig, saknat dig. Din utomjordiska kärlek, din ömhet, kärleken i dina ögon, dina fina sms. Kände mig så älskad av dig. Jag vet idag att det du och jag hade är svårt att få. Vi var bästa vänner. Varför var du tvungen att svika. Varför var du tvungen att välja kriminaliteten och knarket framför mig? Jag vet att du ibland ringer mitt jobb och lyssnar på min röst på telefonsvararen om natten när ingen svarar. Jag vet, för jag tittar efter dina samtal varje dag. Men det var var ett tag sen sist. Är du fortfarande tillsammans med henne? Har du börjat älska henne än? Tvingade jag dig äntligen vidare? Lika bra, för jag skulle ändå aldrig våga gå tillbaka.

Men du finns inom mig varje dag.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!