Inlägg från: Anonym (Till mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Till Mamma)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till Mamma: Fan vad jag saknar dig.. Du försvann när du var 43 o hann aldrig träffa dina barnbarn.. Ibland hade jag faktiskt behövt en kram från dig.. =(

• Anonym (Till mamma)

Jag är så besviken på dig för att du slutat hälsa på! Barnen vet inte vem du är längre , dom vet inte vad en mormor är. Jag är så ledsen för att du valt bort dina barn för honom!! Jag vet allt du sagt, alla lögner och om din otrohet!! Förtusan vi vet ALLT!! Du går miste om något stort du går miste om fyra barn och åtta barnbarn som gärna hade lärt känna dig!! Du har svikit mig på alla sätt och vis och för mig är inte du en mamma längre!! Din nya personlighet äcklar mig! Alkoholen, sminket, håret, lögnerna!! Men mest av allt när jag behövde dig som mest så svek du mig och kanske gör du lika bra i att inte träffa oss mer för jag vill aldrig att mina barn ska känna sig lika svikna som jag gör! Jag trodde du var min mamma! Men oj så fel jag hade!! / en ledsen dotter

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!