Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Mail till killen som utnyttjade mig sexuellt under drygt ett år när vi var "ihop" som unga tonåringar.
Det har gått många år men effekterna av vad du gjorde mot mig som 14 årig tjej finns kvar.
"Det är ingen idé att du gråter, jag kommer inte sluta endå" Min sexualitet är förstörd för alltid. Jag kommer alltid att koppla sex till något som är vidrigt och fel, men det är väl precis det du vill? Det är väl det du går igång på?
Jag har alltid funderat på om du gjort samma sak mot alla dina flickvänner, om du till och med förgriper dig sexuellt på dina barn? Barn som jag nu tragiskt nog förstått att du har.
Du vet att du är en vidrig liten äckliga människa va? Samhällets oönskade diarré på buffébordet. Att du är en sådan som folk alltid listar upp när man frågar "vad hatar du mest?"
Du vet att jag aldrig tyckte om dig va? Att jag ansåg dig vara ful och äcklig, pinsam och vidrig? Att jag bara stannade mig dig för att du lyckades intala mitt unga psyke att det var sådär ett förhållande fungerar. Du sa:
"Du är bara en äcklig grodfitta, ingen annan än jag skulle vilja ha dig och om du gör slut tar jag livet av mig och alla kommer då få veta att det var ditt fel"
Men du, ditt äckel - Det är du som är en vidrig grodfitta och du skulle bara veta hur många gånger jag önskat livet ur dig!