Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
sms till min son´s pappahur fan kunde du behandla mig så som du gjorde, hur i helvete kunde du misshandla mig och försöka ta död på mig fler tal gånger utan att ha dåligt samvete. Hur kunde du misshandla mig och nästa ta död på mig när din son var 3 veckor gammal? på sjukhuset dessutom.
jag vill bara berätta för dig att jag hatar dig mest av allt i hela världen, att någon prata om dig gör mig illamående och jag vill bara spy, spy för att jag givit den vackraste varelsen på denna gjort en sådan idiot till pappa..
en pappa som inte ta hand som sitt barn, eller ah sina barn!
jag fattar inte hur du orkar med dig själv, att snart sitta i fängelse för att mishandlat ditt ex som du också ha barn med, misshandlat henne och hotat henne till livet när erat gemensamma barn såg allt..
att du inte skäms, att du inte hatar dig själv..
jag vill aldrig att min son ska träffa dig igen, de är det värsta som kan hända honom..
LÅT OSS VARA FÖR I HELVETE! låt din son vara lycklig utan dig, för mig dig är han bara otrygg och ledsen..
ditt jävla stolpskott, ta gärna livet av dig för det är ingen som vill ha dig vid liv, det är alldeles för många som hatar dig.
snälla gör världen en tjänst och ta ditt liv!