Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till mitt ex:
Minns du när du sa att jag nästan uppfyllde alla dina krav för att vara en perfekt flickvän? Minns du att du tyckte det var en komplimang? Minns du när du sa att jag borde färga håret svart och köpte nya kläder åt mig? Du sa att jag kanske borde gå ner några kilo men att du iaf var nöjd eftersom dina vänner sagt att jag var din sötaste flickvän hittills? Minns du hur jag gjorde allt det där för dig och du sa att du blev glad eftersom det visade att jag älskade dig. Jag minns när du hade fest, du var jättefull och glad. Du presenterade mig för din vän Xxxxx och frågade vad han tyckte om din "senaste skapelse". Jag minns att jag och Xxxxx satt ensamma i köket hela den kvällen och pratade. Du nämndes inte en enda gång men ändå fattade jag just där, just då hur jag hade det och hur du var. Xxxxx och jag har aldrig mer pratat men jag vet att ni fortfarande är vänner. Tacka honom för att jag lämnade dig och hälsa honom att han alltid kommer ha en speciell plats i mitt minne.
Till min kille:
Hej älskling! Jag vet inte hur jag ska säga det här till dig men jag vill ha barn. Vi har varit tillsammans i sex år och jag känner i hela kroppen att det är du och jag nu, resten av livet. Du vet att jag är rädd för att bli en gammal mamma, att jag hade komplex för mina gamla föräldrar när jag var liten. Jag vet att jag skojar om det ibland, eller rätt ofta. Att jag säger att vissa tider i månaden vill jag ha barn, det måste vara hormoner. Men sanningen är att jag vill ha barn nästan hela tiden, mer och mer. Jag vet att det inte är möjligt just exakt nu, men inom två år kanske? Jag älskar dig mest av allt i hela världen! <3