Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
hej din skitiga lögnare.
I två år lurade du mig och min son, som dessutom avgudade dig högre än någon annan människa, att du älskade oss och aldrig skulle göra oss illa. Du ville gifta dig med mig en dag och vi pratade om hur det skulle bli i framtiden. Du sa att du inte var som alla andra, att du aldrig skulle såra mig, ljuga för mig eller vara otrogen. Att du var en av dem som uppskattade vad du har. Ändå var du otrogen lögnare som rensade all historik efter varje datorbesök, gömde telefonen eller hade den på dig konstant eller avstängd när du sov. Du sa att du bara var "en privat person" och att jag inte skulle tänka så mycket på det. Jag frågade om dig och Sara i över ett år och jag sa min magkänsla säger mig något. Du sa "du måste lite på mig, strunta i vad din magkänsla säger, någon gång måste du lära dig att lita på människor och jag är en av dem du måste lita på". Ändå låg ni med varann när ni "jobbade" ihop. Du var med Malin också, och säkert fler än så. Jag sa du måste berätta sanningen, varför slösade du 2 år av mig och min sons liv??! Vet du hur ledsen han blev när det tog slut mellan oss? Vet du att han har svårt att lita på människor pga av dig?
Jag hatar dig men mår bra för jag vet att ditt företag går i botten nu och du har skulder upp över öronen. Fan vad bra det känns! HAHA!!