Inlägg från: Anonym (jättepreggo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jättepreggo)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till min familj:

Vi borde införa en regel om att den som handlat, stått vid spisen i timmar och dukat borde SLIPPA att vara sist ut från köket för att denne även får duka undan och torka bord osv. Hjälp till för fan.

Till sambo:
    Sluta prata med godis/fika i munnen. Du har gott bordsvett när det gäller mat, varför glömmer du bort det när du äter annat?

Till mamma:
    Nu får du fan ta och kamma till dig. Du är snart 50 år och beter dig som en 15-årig datornörd.. Nästa gång du kommer och fikar med din dator med dig för att kunna spela samtidigt så kastar jag ut den.

Till "dig":
    Fy fan vad jag önskar att du bara kunde ta ditt jävla pick och pack och flytta 50 mil bort för att sen aldrig påminna mgi om att du finns. Hatar att se dig ute. Önskar att jag kunde sudda ut dig från mitt minne totalt. Falska ljugande ho...

• Anonym (jättepreggo)

Det syns faktiskt att du gått ner lite i vikt. Men när du ställer dig precis framför mig när vi ses och fulflinar "Nå? Vad tycks?" innan du ens sagt hej, har jag lust att spy på dig. Du har överdrivet höga tankar om dig själv. Dessutom så tycker jag att du är dum i hvudet när du snackar skit om din sons pappa framför honom. Sköt erat "förhållandedrama" utan att sonen behöver lida. Du är inte alls bättre än pappan. Du tror att du är störst, bäst och vackrast. Att du är smartare än de flesta, men jag kan bara sucka åt dig. Det är inte alla andras fel att du inte kan ha vänner i mer än 3 månader. Om en efter en vänder sig från dig, tror du inte att det är något hos dig som felar? Nääää, inte hos dig inte.. pffft!

• Anonym (jättepreggo)

Du var bara. tvungen att skaffa ett Facebook-konto din gamla retarderade kärring. inte nog med att du flyttade hit, nu tar du ifrån mig Facebook.. Jag raderade mitt konto inatt. Det kanske inte är hela världen för en del, men jag kan inte ens gå till jobbet/affären utan att minnet av vad du gjort mot mig skär i hjärtat. Nu orkar jag snart inte med att du finns. Drömmer ibland att jag dör, men har för mycket att finnas för. den frustrationen får mina tårar att bara fortsätta rinna.

• Anonym (jättepreggo)

Till moster:
    Alltså, försöker du låna in vår unge till ditt nya förhållande och leka familj eller nåt? Sluta ta andra för givet och sluta sura när inte alla kan ställa upp direkt du vill något.

Till farfar: Men ffs.. Du är 75 år, tror du att det är optimalt av dig att lämna tillsägelser om hurvida bebisar ska äta nattetid eller inte? Man kanske vägrade barn mat på natten på 30-talet men min unge äter när den vill...

• Anonym (jättepreggo)

Till en i området - 

Snälla, försök att se förbi dina egna handikapp och försök att göra rätt för dina barn. Ni verkar ha stora problem, vilket jag hade önskat att socialen kunde hjälpa er med. Men de verkar inte bry sig? Bryr ni er? Vet ni att när eran dotter är här, så stoppar hon fickorna fulla med pysselgrejer (gem, flörtkulor, pappersbitar, glitter, paljetter osv) och tar med sig hem. Hon gör pärlplattor som hon förväntar sig att jag ska stryka varje gång, hon använder upp nästan alla grejer och tar hem. Det här är inget fritids! De här sakerna har jag köpt till min familj - att kunna pyssla med. Men jag är inte så snål och egoistisk att jag inte låter flickan pyssla. Däremot tycker jag synd om henne att hon inte har något hemma att pyssla med. 

Er minsta hade inte ens 10 st småsaker (vilket kunde vara vad som helst - en knapp, en pärla, ett sudd, etc) att ta med sig till skolan i läxa. Han fick låna 8 st av de små små sakerna av er dotter (vilka säkert kommer hemifrån oss ändå)

Jag förstår inte era matvanor? Den lilla späda tjejen kan komma hit kl 10 på morgonen och jag skickar själv hem henne kl 19 på kvällen för att hon inte varit hemma och visat sig och framför allt - ÄTIT på HELA dagen!?!? Hon är "överlycklig" när hon berättar att hon ätit vaniljyoghurt. 

Hur kan ni hha det så himla stökigt att era barn inte vågar/vill/får? ta hem kompisar? Jodå, de har berättat att det är så smutsigt och stökigt att ingen får hälsa på. Har BVC och soc varit hos er någongång? Hur i hela friden kan ni ha råd att äta på McDonalds typ 4 dagar i veckan? Hur kan ni prioritera att lägga pengarna på sådant istället för en allsidig REGELBUNDEN kost hemma`? Då kanske ni skulle ha råd att köpa en pärlplatta till era ungar.

Jag fattar inte, jag hoppas att ni någongång ska våga hälsa på oss och möjligtvis kunna prata med oss. Så ska jag fråga er detta face to face. Men nu är ni instänga i er egna värld där ni inte kan se era egna brister/blundar för dem. 

• Anonym (jättepreggo)

Jag tål bara inte din nya pojkvän! Må hända han har en bokstavsdiagnos och tics, men jag klarar inte av honom. Jag avskyr att han alltid måste följa med när du ska hälsa på och jag vill inte att NI ska vara barnvakt åt mina barn Det är en jobbig situation och jag kommer aldrig säga det till dig för du är lycklig och det är huvudsaken. Det förtjänar du.

• Anonym (jättepreggo)

Du snackar så mycket skit. Egentligen vet jag inte ens om du är den jag känner. Eller om du är den som du är när du är med dina jobbarkompisar. Jag tror att du bara säger att du egentligen inte vill åka på kurs och grejer men egentligen längtar du för då kan du supa dig dyngrak och skita fullständigt i morgondagen. 

Jag älskar dig, jag VILL leva med dig. Men du gör det fanimej inte lätt för mig. "Du och jag betyder allt. Litar du inte på mig?" Du, dina handlingar säger mer än dina bleka ord. Och hur ska jag kunna lita på dig när du ljuger mig rätt upp i ansiktet? Det var väl nästan tur att du var så packad att du gör bort dig. Annars skulle jag inte ens veta att du ljuger. Ditt as. :[[[[ Du får mig att vilja skjuta huvudet av mig.

Det här ska jag ta med dig ikväll. Men mer diplomatiskt :] 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!