Inlägg från: Anonym (Förlåt...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förlåt...)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Förlåt mig älskling... Jag är så ledsen. Jag vet att jag lovade saker jag aldrig kunde hålla... Men det var min verklighet just då. Jag vill så gärna skriva att jag älskar dig också och ja, jag vill rymma i väg med dig! Men jag kan inte. Jag har mitt här och jag vågar inte lämna. Jag älskar er bägge två så mycket och mitt hjärta går i tusen bitar ibland.. Vi skulle haft vår chans. Snälla sluta kontakta mig, jag kan inte mer. Du är alltid en del av mig och jag kommer alltid älska dig. Ibland gör det så ont att jag nästan inte kan andas... Älskling hag ska alltid bevara minnet av dig och mig djupt i mitt hjärta. Gå vidare nu, du förtjänar någon bättre än mig... (till en mycket speciell man, som gjorde att jag kunde andas fritt)

• Anonym (Förlåt...)

Vi skulle ses till helgen.. Men jag fegade ur... Jag längtar enormt efter dina händer, din lukt, ditt hår och ditt sex! Aldrig kommer jag ha sånt underbart hårt sex.. Du vet hur jag vill ha det! Vi passar så jäkla bra tillsammans.. Du frågar mig om och om igen varför jag inte vågar satsa på oss.. Jag har inget svar! Jag älskar dig sååå mycket men vågar bara inte ta steget. Du är den bästa mannen som finns och jag längtar ihjäl mig efter dig!! Men jag kan inte.. Vill ha dig så mycket och är djupt imponerad att du väntat 4 år på mig och fortsätter hoppas... Önskar allt var annorlunda och jag kunde skrika ut hur lycklig jag är med dig! Jag älskar dig M! ( till mannen som fick mig att andas fritt)

• Anonym (Förlåt...)
    Afrodisiac skrev 2011-11-06 18:46:00 följande:
    Satsa, gumman {#emotions_dlg.flower}
    Jag kan inte...Gråter Vill så gärna men kan inte...
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!