Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Anonym (Grannen) skrev 2011-10-31 23:02:11 följande:
Till min granne:Hej! Det är jag, med den röda Audin. Tänkte berätta för dig att jag spanat in dig i ett halvår nu och vill inget hellre än att lära känna dig. Tuta imorgon bitti när vi åker till jobbet om du vill ses. Kram
Kan det verkligen vara DU?? Hur hittade du hit? ;) Vadå "lära känna dig" - du borde veta en hel del om mej vid det här laget, eftersom jag listat ut att du läser mina bloggar! Du vet ju mycket mer om mej än jag vet om dej!
Och det stör mej lite...
Ärligt talat. Jag vet inte hur allt började. Bara att jag tänkt på dej varje dag i flera månader nu. Fast jag inte vill. Du skulle bara veta vilka KÄNSLOR... och tankar jag haft om dej, om oss... tankar och känslor jag innerst inne inte vill ha, tankar jag vet är fel. Nu hade jag äntligen börjat "komma över" detta lite, eftersom det är så mycket annat som upptar mitt liv...
Jag vill att du ska veta att jag inte vill sätta något på spel. När det kommer till kritan.. Du borde också tänka dej för. Tänk på din fru å alla du har omkring dej! Jag vill verkligen be om förlåtelse om jag invaggat dej i nåt genom mina bloggar...!
Jag älskar min man, men kan inte sluta tänka på dej! (varför? för att du är så himla snygg.. och verkade trevlig också, när vi pratades vid för lääänge sen!!!) Men min bön till Gud är att han ska ta bort dej ur mitt inre, så allt kan bli som det var innan. Inser du inte att det är det allra bästa i längden? Jag vill inte såra min man och de jag har runtomkring. Det bästa är kanske om vi säljer huset å flyttar härifrån, så jag slipper höra och se din bil varje dag, och bli påmind om dej...