• mion

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (at your service!) skrev 2011-11-03 22:54:12 följande:
    Till L: 

Din sambo sen några år har varit otrogen mot dig. Han säger att han inte älskar dig, att han inte attraheras av dig och att han kommer att lämna dig när han hittar någon bättre. Jag tycker synd om dig men vågar inte berätta detta eftersom jag vet att det skulle knäcka dig totalt.  

vilket är värst? Att hon får höra det av en vän,el att hon får veta sen att ni visste men inget sa? 
  • mion
    Anonym skrev 2011-11-04 12:14:33 följande:
    fan vad  fegt.

Är hon för svag för att hantera det så får du väl bygga upp henne först, umgås mer med henne ta med henne ut så hon kan hitta killar som uppskattar henne, därefter när hon inte är lika fastklamrad vid honom så kan du berätta.

Ingen jag vill vara vän med iaf
  • mion
    Anonym (blää) skrev 2012-01-24 00:59:59 följande:
    Hur kan du umgås med kvinnan som ligger med din man? Hur kan du ? Du förnedrar dig själv och låter andra trampa på dig......när fan ska du ta tag i ditt liv och skydda dina barn.? Om du inte gör något åt saken gör jag det åt dig din dumma idiot !!!!!!!! 

vet hon om det då
  • mion
    Anonym skrev 2012-02-07 00:14:23 följande:
    Till min sambo

Jag vet inte om det här kommer att hålla längre. Det känns som att vi inte har något att prata om längre tyvärr. Jag vet att jag älskar dig, men ändå så får du mig att tveka pga ditt betende. Vad vill du med oss? Du säger aldrig att älskar mig bara när du är full! Men menar du det?! Det känns som att du är för gammal för mig ibland. Jag har själv sagt att åldern bara är en siffra, men är den verkligen det?! Vad känner du älskling?! Det känns som att vi måste prata om det här. För snart pallar jag inte med. Jag har tänkt att vi ev ska skaffa barn i slutet av året, men jag vill ut och resa först och se världen. Men just nu känns det bara som att vi inte kommer att vara ihop länge till älskling. Älskar vi varandra?! Du sa en sak ikväll som fick mig at fundera om du tänkte på oss eller på det som vi pratade om. Det kändes nästan som att du menade oss, men du kanske menade den andra saken. Sen varför har du en bild på en modell som bakgrund på datorn?! Jag vart jävligt ledsen när jag såg den här om dagen. Varför?!

Älskar du mig?!

prata med din sambo
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!