• Afrodisiac

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Förlåt...) skrev 2011-11-06 13:45:21 följande:
    Vi skulle ses till helgen.. Men jag fegade ur... Jag längtar enormt efter dina händer, din lukt, ditt hår och ditt sex! Aldrig kommer jag ha sånt underbart hårt sex.. Du vet hur jag vill ha det! Vi passar så jäkla bra tillsammans.. Du frågar mig om och om igen varför jag inte vågar satsa på oss.. Jag har inget svar! Jag älskar dig sååå mycket men vågar bara inte ta steget. Du är den bästa mannen som finns och jag längtar ihjäl mig efter dig!! Men jag kan inte.. Vill ha dig så mycket och är djupt imponerad att du väntat 4 år på mig och fortsätter hoppas... Önskar allt var annorlunda och jag kunde skrika ut hur lycklig jag är med dig! Jag älskar dig M! ( till mannen som fick mig att andas fritt)
    Satsa, gumman {#emotions_dlg.flower}
  • Afrodisiac
    Anonym (vill ha dig) skrev 2012-09-24 12:35:24 följande:
    "Jag vet att det är fel, men när vi har våra stunder känns det så rätt!! Jag vill ha DIG!! Känna din sexiga kropp ovanpå min. Känna dig stor och hård i mig!! Jag gör vad du ber mig att göra, din egna sexslav!! Det är allt jag kan tänka på! Varje dag när jag ser dig!! Jag vill inte sluta trots att det är såå fel!! Jag drömner om dig nästan varje natt och detta äter upp mig innefrån! :-\ Jur ska jag få dig att förstå hur mycket jag vill ha dig?!?!"
    Lägg på din mest förföriska blick och le/skratta mycket. Känn dig sexig i hans närvaro. Det kommer då att synas på dig och locka honom Works for me everytime.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!