Inlägg från: Anonym (stickbrinn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (stickbrinn)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till min chef:
    Hej ditt stora feta rövhål!
    Jag tror du ser i mina ögon hur mycket jag avskyr dig, och jag hoppas att du avskyr dig själv minst lika mycket.
    Så som jag kämpar för mitt arbete utan att få ett enda tack. Så som jag gnetar, visar framfötterna, jobbar över, tar ansvar, kommer med idéer och ÄNDÅ anställer du en visstidare som kom in ett år efter mig. Du påstår att du vill göra min tjänst till fast, men det tror jag vad jag vill på.
    Jag blev mobbad i ett år, och det visste du men du valde att inte göra något åt det för du är så jävla feg.
    Varenda gång jag ser dig så växer mitt hat. Jag HATAR faktiskt dig. Det är rätt åt dig att din karl dog och att din unge inte kan få egna barn.
    Du är konflikträdd och tar ut din ilska mot en person i gruppen inför alla kollegor. Alla skrattar åt dig bakom din rygg, tycker att du är feg och inkompetent. Ingen tycker om dig.
    Du har arbetat här i 10 år. Ditt ansvar som chef är personalfrågor och se till att dina anställda har det bra. Du ska arbeta för dina anställa, de är din tillgång inte motgång. Du är ett stort skämt och jag hoppas att du ramlar ihop och dör.

Åh vad skönt!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!