Inlägg från: Anonym (tills jag dör) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tills jag dör)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

alla gör vi fel men det är inte längre shysst att straffa mig för nu har det gått för långt, när ska "mobbingen sluta?" för de är just va de nu börjar bli, mobbing, ser ni hur ensam jag är ser  ni hur lessen jag är för allt som skett? Men det är inte längre rättivst att stöta bort någon en vacker dag kanske jag inte finns mer vad säger ni då till min familj? Att ni mobbade mig på facebook? Ni vet kanske inte hur dåligt och ensam jag är men hade ni tagit er tid at ta reda på vad som faktiskt är svårt i mitt liv så hade ni vetat det nu, jag förlät er men ni förlät inte mig, finns mycket att säga mycket att förlåta varandra för men ingen vill, men är det rättvist att straffa någon tills man dör?
    Det tycker inte jag. Jag tycker det är fel. Glöm det som har hänt, börja om och vänd om innan det är försent. 
    Ordet förlåt kan göra så mycket. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!