Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till den övermänskliga faktorn (gud eller vad fan det är som bestämmer människors öden):
Varför i helvete gav du min mamma alzheimer? Hon har varit den BÄSTA mamman jag någonsin kunnat önska efter. Hon var så ödmjuk och renhjärtad! Hon var fantastisk på sitt arbete inom socialtjänsten och gjorde väldigt mycket för så många! Jag har hört om människor 10-15år efter att hon fick diagnosen som tackar henne för att hon hjälpt de ur missbruk. VARFÖR JUST HON?! Vem eller vad det än är som bestämt att min underbara mamma skulle straffas av detta innan hon fyllde 50år förtjänar att torteras så jävla långsamt att den/det verkligen önskar att den/det aldrig existerat!
Så byter vi spår här och inriktar till killen jag varit vansinnigt intresserad av i snart 5år (skäms något för det jag kommer skriva nu men skitsamma):
Varför i helvete måste du vara så blyg när jag redan är det? Vi vill ha varandra! Men nu är det försent eftersom trollet du är med just nu är på smällen. En omogen 19åring som supit så förbannat och som bossar runt på dig som om du vore hennes hund! Du är värd något så mycket bättre! Jag skulle ju bli din vändning och få dig bort från all jävla skit i det rövhålet till by vi bor i! JAG skulle bli ändringen, inte hon!! Du har sagt själv att du inte är i närheten av att vara redo för att bli pappa, SÄG DET TILL HENNE och ge henne chansen att besluta om hon vill vara en ensamstående mamma eller om hon ska göra abort och mogna till sig ordentligt så att hon faktiskt kan skaffa barn utan problem sen! BAAH jag blir vansinnig! Jag vill vakna bredvid dig varje morgon och somna bredvid dig varje kväll. Efter 5år av attraktion så måste du väl för faan inse att det är MER än så! Vi är fan ämnade för varandra! DUMPA TROLLET OCH TA MIG!!!