Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
HAHA!! Vilken tråd!! Så himla rolig.. Det är många frustrerade människor här ser jag..
Här kommer min..
EXET: Vet inte om det var rätt eller fel att till slut separera efter 7 år känner INGEN mig som du gör. Du är en fin människa och även om jag vill mena det så kan jag inte när jag vill säga.. "hoppas att du hittar någon en dag och finner lyckan med någon igen"... för den någon vill jag så desperat vara.. men har insett att det inte går.. kanske inte redo för varandra.. Träffades så unga utan någon erfarenhet alls... ha det fint. Du kommer alltid äga en del av mitt hjärta som alltid kommer vara reserverad till dig.
T: Jag tänker på dig ofta kära syster från en annan mamma och pappa :) Undrar hur du skulle var, se ut, utbilda dig till.. vem du skulle träffat om du fortfarande var vid liv. Älskar dig fina vän.
Exets mamma: Du accepterade mig till slut efter all motstånd för du förstod till slut att ingen skulle älska din som som jag och ta hand om honom nästan lika bra som jag. Fick till slut se vilken fin människa du är
Mamma och pappa: Acceptera att jag lever mitt liv och gör mina EGNA val och väljer mina partner själv.. Ni tog mig till det här landet acceptera att det finns andra som kan vinna mitt hjärta än de ni önskar!