Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till min vän? Mikaela!
Vi gled isär och och kanske orsaken var min. Jag hade dock mina ursäkter som du nog aldrig kunde drömma om fanns...hur som helst. Jag försökte återuppta kontakten flera gånger då vi trots allt varit bästa vänner. Men du verkade inte vilja desamma. Varför, kan jag inte förstå. Vi skildes inte som ovänner så varför vill du inte ha mig i ditt liv? Vad har jag gjort som är så oförlåtligt att du inte ens vill ha en ytlig relation. Jag vill ju veta hur du har det, vad du gör, hur dina barn är som personer osv. Jag vill kunna berätta vad som händer i mitt liv och få något slags gensvar.
Vi bor inte alls långt ifrån varandra och ibland kör jag förbi ditt hus för att få en glimt av ditt liv. Kanske patetiskt. Låter som en "stalker" typ
Jag vill ha ett svar men vågar inte mer än räcka ut handen. Du har mitt nummer och min mailadress men svarar inte.
Skickade ett julkort med ett litet brev om hur jag saknar dig och önskar dig en god jul...men inget svar
Skickade idag ett sms med gott nytt år och kram från mig. Fick iaf svaret: gott nytt år!...sååå personligt. Well, du lever ju iaf.