Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Hej Älskling
Du och jag har varit med om mycket under de 2 år vi varit med varandra. Vi har älskat, vi har bråkat, vi har skrattat och gråtit. Du är min bästa vän och mitt livs kärlek. Jag älskar dig mer än livet själv, du är verkligen den mannen jag vill gifta mig med och ha barn med.
Men när vi bråkar faller min värld, du är en sådan dramaqeen! Du kallar mig saker, du dumpar mig hit och dit för tt i samma sekund ta tillbaka mig, du hittar en massa fel med mig hela tiden, och de är inte jag som är "horan" i vårt förhållande. Du ligger runt och smsar med andra tjejer och förväntar dig att jag ska acceptera det...
Det mest patetiska med mig är att jag inte accepterar det utan blundar för det. Inom mig kokar jag och vill bara ge dig en fet örfil.. Jag önskar du kunde förstå vad du gör med mig när du beter dig såhär mot mig... Allt är alltid mitt fel.. Men ändå vet du exakt vad du ska säga för att få mig att le och skratta igen...
De är så orättvist, jag vet att du mår dåligt och att du egentligen är djupt deprimerad, ditt förflutna är något du lever kvar i och kan inte se verkligenheten framför dig.. Men de är orättvist mot mig.. Ändå väntar jag på dig, jag väntar tappert på att kanske imorgon är dagen då jag offeciellt blir din flickvän, ändå vet jag innerst inne att den dagen aldrig kommer....
Jag är så patetisk för att jag väntar på dig, men jag kan inte leva utan dig, du har tagit hela mitt hjärta, lämnar jag det hos dig vet jag aldrig hur jag ska reparera mig själv..
Aldrig i mitt liv trodde jag att mitt hjärta kunde slå så hårt för en skitstövel som dig, och ändå är du den mest fantastiska person jag mött... Hur fan går det till?!
Snälla älsking, väx upp, och inse att du kan inte leva utan mig heller!
Jag älskar dig mer än något annat, du drar fram de absolut bästa sidorna hos mig och de absolut värsta..
Jag älskar dig föralltid, även om vi till slut går skillda vägar, men du har påverkat mitt liv otroligt mycket, för de bästa och de värsta..