Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag bär på en frustration.
Jag är så arg så arg på dig!
Hur kunde du överge ditt barn för en annan kvinna ?
En kvinna som inte tål åsynen av ditt barn, som inte accepterar att du har barn från ditt förflutna. Hur kan du kalla dig själv man, tåla att se sig själv i spegeln efter alla gånger du gång på gång valt en kvinna framför ditt barn ? hur kan du leva med vetskapen om att du har en dotter vars liv du inte bryr dig om, vars barn du aldrig kommer bli morfar till. Hur vågar du tro att pengar ersätter en fars kärlek till sitt barn. Jag vill skrika åt dig, men jag är trött, trött på att jag är den enda som alltid försökt att hålla dig kvar i mitt liv.
Det är du som kommer sitta gammal och grå, och ångra att du inte stod på dig för ditt eget barn! Så många gånger jag avundats mina vänners pappor och deras relationer, men alltid fått skämmas för dig! Så många fotbolls matcher du aldrig fick se mig spela medans alla andras föräldrar tittade på. Så många födelsedagar utan ens ett grattis från dig. Du är inte man, inte pappa.. Du är en ynkrygg !