Inlägg från: Anonym (A..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A..)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till svärmor: Du är en elak jävla kärring som gör skillnad på både dina barn och dina barnbarn! Inbillningssjuk och paranoid är du också.
    Till min mans syster: Du är en jävla skrytsubba som bara snackar men inte får hälften av dina planer gjorda. Ljuger gör du också, och det fattar de flesta. Väx upp! 

• Anonym (A..)

Till kollegan: Du är en fet jävla besserwisskärring som tror du ska bestämma över andra! Du kan inte ens ge dig när du har uppenbart fel! Hade du slutat på jobbet hade allt blivit så jävla mycket trevligare och bättre! Hoppas innerligt att du snart ska byta område så jag slipper jobba med dig mer!

• Anonym (A..)

Till svärmor

Nu har du gått över gränsen en gång för mycket. Jag kommer aldrig kunna acceptera dig och ditt beteende! Hur kan man med att inte träffa sina barnbarn på hela julen utan i stället fira med en helt främmande familj? Hur kan man göra sån skillnad på sina egna barn, varför är en mer värd än de andra två? Och du är så jävla skenhelig och falsk att ingen genomskådar dig i första taget - men det har jag gjort även om det tog väldigt många år! Nu har du förstört relationen till din son och hans familj och vi kommer aldrig mer släppa in dig som förr, vi kan fortsätta ett tag till att spela det här spelet men en dag kommer det att ta slut och då är det DU som kommer stå där ensam. 

Till mannens syster

Skaffa dig ett eget liv och klipp den där navelsträngen till mammsen nu och låt henne klara sig själv. Och snälla för fan, sluta du och din barnsliga tötniga kille att skriva era jävla kärleksförklaringar till varann VARJE dag på fb - det är bara pinsamt och löjligt!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!