Inlägg från: Anonym (Grrr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (grrr)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

till en så kallad vän!!

Jag är så jävla trött att allt ska vara på ditt sätt bara ditt sätt inget annat finns
    du tror du är stört bäst och vakrast pch vet allt!
    du får mig att må illa!
    finn ingen som suger så jävla mycket energi som du gör!
    ja du får tucka jag är väldens elakaste för att vi inte kommer till dig och ställer upp hela tiden och hjälper dig lika mycket
    men Förlåt att mitt liv har gått vidare med hus ny bil och barn
    straffa inte mig för du kör i samma hjul spår hela tiden!
    du är bitter kolla över ditt sätt att vara och ta tag i det!

• Anonym (Grrr)

I really hope that I don't have to see you ever again. Sure, I've only lived 25 years of my life but with no doubt, the year with you hanging around was far the worst f-cking year.

Nobody really liked you. Actually, some surprisingly did, which I will never understand. Arrogant and so incredibly childish. And why show off the way you did? And pretending to cry? I mean, aren't there better ways to gain people's (or that particular person's) attention.

I will never let you see my newborn. And stop the ass-kissing. It doesn't work.

So this will be the last contact with you ever (I bloody hope) and have a life that does NOT include me or MY husband.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!