Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till min pojkvän:du är den mest underbara killen jag någonsin har träffat. Du får mig alltid att må bra, även när jag mår skit. Du hjälper mig med allt, verkligen allt. Du står ut med mitt jävla humör, mina utbrott tar du med en klackspark. Dagarna när jag är sängliggandes pga, ryggen tar du tag i städ, disk, djur & mat. även när du har jobbat ett 20timmars pass.
Jag vill alltid vara din, bara din. Dessutom tycker jag det är på tiden att vi gör en tillökning. Inte bara katter.. ;) Och kanske åker och kollar på dendär vackra gården vi har pratat om? Älskar dig mest min underbara fästman <3
Till mitt ex & min fd. bästa vän:
Jävla idioter, så förbannat dålig stil av er. Gå bakom ryggen på mig bägge två. Och du, Sara, skulle va min bästa vän? Men nä, du kan inte änns meddela att du är tillsammans med mitt ex. Och du, Oskar, de är väl kuken som styr dig va? Ni kunde väl förfan ha sagt något, då hade de vare fine. Men blä. Skottpengar på sånna som er.