Inlägg från: Anonym (bitterfitta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bitterfitta)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till ex: Tack för att du stampade ner mig i skoskaften. Din egoistiska jävla skitstövel. Det har gått 9 år snart och jag har sambo och barn numera som jag är lycklig med. Men jag ÅNGRAR  så fett mycket att jag inte bad dig dra åt helvete på riktigt där och då. Din falska ynkrygg. Hört på omvägar att du är gift nu. Stackars, stackars tjej

Till kompis: Du måste förstå att du INTE kan skuldbelägga alla i din omgivning för att inte du får stå i centrum för jämnan. Jag FÖRSTÅR att du mår och har mått dåligt och jag har stöttat dig i vått och torrt. Och jag förstår att det inte alltid är lätt att vara balanserad. Men när du gör ett fel, när du går över gränsen så måste du lära dig att be om ursäkt. Säga förlåt. Även om du inte mår bra så har du inte rätt att bete dig som du gjort.

Till före detta kompis: Vet du vad du gått miste om under de år som passerat sen vi sist sågs? Vet du om vilken liten och ynklig människa du är fast du försöker gömma dig bakom en tuff och frän fasad? Jag är glad att det som skedde, skedde. Du är inte värd att ha en sån kompis som mig. Önskar så mycket att det var jag som fick sista ordet.     

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!