Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Vill börja med att skriva några rader till mitt ex som gick bakom ryggen på mig då jag väntade våran son för 9 år sedan och fortfarande lever ihop med henne:
Fan vad jag hatar dig för det du gjorde, du kunde ha skött det SÅ mycket bättre. JAG fick snoka fram att du gått bakom ryggen på mig i 6mån då jag väntade vårat andra barn. Hur fan tänkte du? Visst, man kan inte rå för sina känslor, men för fan gör klart det du påbörjat innan du börjar med något nytt. Idag är jag glad att det blev som det blev, hade aldrig träffat min älskade äkta man annars. Men du kunde ha skött det bättre. Är oxå glad att du hängt ihop med XX hela tiden iaf, trots att jag hört ryktes vägar att du varit otrogen mot henne med. Hon är en bra tjej som tar bra hand om barnen, och det är huvudsaken. Men ibland önskar jag bara att du dog, eller försvann från jordens yta. Jag hatar att du inte går med på att göra en utredning på vår son som är i stort behov av det. Du tycker att han får en stämpel för livet om det visar sig att han har nån bokstavskobination OCH, är inte det bra då!! Så folk får svart på vitt att han inte är som alla andra. Det lär ju vara lättare för folk att förstå honom om dom vet vad felet är. Han kan få den hjälp han behöver i skolan, så han slipper ligga efter alla andra. Jag önska så innerligt att jag kunde få ensam vårdnad om barnen, så jag fick sköta saker och ting på mitt sätt, utan att du ska klaga och gnälla på mig så fort jag gör nånting med barnen. Är trött på att behöva fråga dig om lov hela tiden så fort det gäller dom. Känns som om du anser att det bara är dina barn. Hatar dig!!
Mitt andra brev vill jag skriva till han/dom som mördade min bror:
Fan vad jag hatar er!!! Vet ni vad ni gjorde egentligen för 22 år sedan då ni stack kniven i den där killen som ni inte kände? Innan han kom till festen hade han stoppat om sin 3år gamla dotter och sagt att han älskade henne. Några dagar innan hade han stått med vår far och sagt att han älskade livet på landet och var stolt över att få ta över gården och få bruka jorden som skulle gå honom i arv.Han var inte klar här på jorden, han hade SÅ mycket meratt uträtta. Det blev aldrig så, pga er!! Pga er så har hans dotter vuxit upp utan pappa. Just hon behövde sin pappa så innerligt då hennes mamma var för omogen för att ta hand om henne. Hon har haft en helvetisk uppväxt, men har nu i vuxen ålder rett upp sitt liv och har barn och familj själv. Hur tror ni att det kändes för henne? Hur tror ni att det kändes för hans föräldrar och syskon? Jag var 8år då detta hände och var livrädd då min andra bror fyllde 20 skulle råka ut för samma sak. Må ni ruttna i helvetet!! För i fängelset ruttnade ni ju inte eftersom ni bara fick några månader.
Jag hatar er och hoppas ni dött/dör en MYCKET plågsam död!!!!!!