Inlägg från: Anonym (önskar allt gott) |Visa alla inlägg
  • Anonym (önskar allt gott)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag saknar dej fortfarande, tänker på dej. Jag är numera gift och har ett bra förhållande med en man som jag älskar. Men jag har dej inne, längst inne i mitt hjärta i ett litet litet rum med öppen dörr. Du är inte min första kärlek eller den jag valde att gifta mej med. Vi gjorde allt tillsammans alla skratt och allt gråt, du har sett värre sidor hos mej än någon, för jag har nu lärt mej hur och vad som är ett acceptabelt beteende, det lärde jag mej när vi gjorde slut. jag är så nöjd med den jag blivit, du skulle bara se hur jag växt.
    Jag vill bara få prata med dej lite,  jag vet att du sa att du inte orkade ha kontakt med mej för det är för svårt,  jag förrstår och accepterar det, men i mitt hjärta längtar jag efter att få berätta allt som hänt, jag är nyfiken på vad som hänt dej, jag tror att även du är gift. jag uppriktigt önskar dej lycka till, jag skulle aldrig göra något för att skada din lycka, jag är inget bittert ex utan bara din "grodan boll" och du är min puh.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!