-
Hur länge sen då? Vad hindrar att du hör av dig? och hur skulle det vara möjligt att ni träffas? personen kanske väntar lika mycket vem vet:)Anonym
-
Hur länge sen då? Vad hindrar att du hör av dig? och hur skulle det vara möjligt att ni träffas? personen kanske väntar lika mycket vem vet:)Anonym skrev 2012-04-22 17:31:31 följande:det va mycket länge sedan .......................undrar hur det är me dig.............tänker du lika mckt på mig som jag gör på dig .....hoppas att vi träffas snart igen.
Vet inte vad som hände med tidigare inlägg hihi -
Anonym skrev 2012-04-22 21:21:46 följande:år sedan ...oj gud vad obehaglig konfrontation. hur visste du alla dessa frågorna...
Kanske var frågor du ville höra Jag kanske är en sådan som också väntar, vem vet Var också många år sen jag träffade personen och klart det Skulle vara roligt och höra att allt var bra Men jag tror inte h*n skulle våga ta steget -
Anonym skrev 2012-04-22 22:29:32 följande:det va det säkert .va inte så negativ med stegetdet blir säkert bra, öga för öga är ju alltid trevligast.
Helt klart bäst i verkligheten men helt omöjligt att h*n bara skulle dyka upp hihi, hoppas det ordnar sig för dig -
Anonym skrev 2012-04-22 22:45:35 följande:men ta du första steget då så ordnar det sig ju här???? jag har ingen möjlighet att få tag i personen ...komiskt
Är inte säker på om jag skulle hitta personen, vet att h*n flyttade för några år sen och kanske ska Man låta bli, kan ju hända att personen har ett förhållande, -
Anonym skrev 2012-04-22 22:58:22 följande:säg aldrig aldrig, personen kanske blir hur glad som helst .ge det en chans annars ångrar man bara sig. sägs det...hoppas det ordnar sig
Ja vem vet nyfiken fråga varför kan du inte få kontakt finns ju så Många sätt egentligen? Jag kan iallafall försöka men på dig lät det helt omöjligt,? -
Anonym skrev 2012-04-22 23:18:52 följande:pessimistisk hör jag.....,vill helst att personen själv ska känna efter o ta intiativet på egen vilja.dessutom har jag ingen info. samt en annan situaton hipp hipp hurra.
Ja så är det med livet haha kan ju bara gissa mig till orsakerna;) Egentligen finns Personen ganska nära och att h*n skulle Flyttat var en liten nödläge då man är feg, komplicerar liv och jag är inte säker på att han fortfarande efter så länge som 12 År ens skulle ha en fundering:-/ -
Vet inte om du känner som jag men skulle så gärna vilja veta det har gått många år sen sist och jag vet inte hur din livs situation är? själv är jag fortfarande gift men som jag sa till dig , jag kommer alltid älska dig och ger mig själv inte rätten att förstöra för dig eller mig. kommer säkert en dag när vi träffas igen även om det inte blir i detta liv, och nej jag ska inte ångra mig och inte se tillbaka och inte förneka någon sanning.
-
jo jag vet det har gått många år sen vi hade vårt strul...ja ett antal år höll det på och jag glömmer inte kvällen du sa att du älskade mig......men sen då???? jag messade dig men jag fick inte ens ett svar....är det konstigt att jag tröttnade när du bara ville strula där du druckit??? nej jag har inte kunnat glömma dig, men förmodligen så är det du som ångrar dig idag??? och är det därför det känns som att du hela tiden tänker på mig???
-
Tänk om någon kunde sprätta till dig på näsan ordentligt, tänk om jag kunde få bestämma så skulle du inte finnas i våra liv, jag håller god min bara för min mans skull, men varför springa till honom och gnälla så fort det är något som JAG har gjort fel enligt dig. Hela världen kretsar inte runt dig och du har ett sätt som är helt oacceptabelt, ditt andra syskon och svägerska reagerar också på hur du tycker synd om dig själv och tar avstånd, att du inte förstår att allt andra gör inte beror på dig, under de alla åren jag känt dig så har du hela tiden visat att jag är mindre värd, för att inte tala om din sambo...men herregud varför är du ihop med honom om allt är så jobbigt. Och låt det inte gå ut över andra att du gärna skulle vilja ha ett barn till men din sambo vill inte, tror det är bäst så även om du är utbildad att jobba med barn så måste du missat en massa, man kan tillrättavisa barn men inte på de sätten. Du är svägerskan från helvete, låt inte min man få dåligt samvete bara för att du antar att det är på ett sätt...ta reda på fakta först och kom då till MIG. Nästa gång det händer att du gör detta så kommer jag tända till och då mister du din ena bror för han väljer mig före dig.
-
Vet att du saknar mig hört det ryktesvägen ????